Ця вправа продовжує низку розвиваючих ігор, які мають допомогти дитині краще оволодіти мовними навичками, а також розвинути увагу, концентрацію та аналітичні здібності. На екрані перед дитиною зображено кілька малюнків. Вони розміщені у хаотичній послідовності. Більшість з них різні за кольором, розмірами і формою. Але кожна ілюстрація виповнена якісно та привертає увагу чимось особливим, наприклад, порося, яке біжить, висунувши язика, як цуценя; або бабка, яка на диво великими очима роздивляється сусідів по малюнку з певною цікавістю. Тож кожна ілюстрація по-своєму особлива, кожна виповнена у стилі малюнка з дитячої книги чи навіть мультфільму про казкових звірят. Але серед всіх малюнків є пара повністю однакових. Їх і має знайти дитина, знайти та виділити. Після цього учень зможе продовжити виконання вправи на новому етапі, де будуть вже інші малюнки. Важливо, що завдання формулюється та подається над ілюстрацією, тож учень має прочитати, що від нього треба. Це завдання рекомендовано проходити разом з батьками, аби дитина за бажанням описувала ті малюнки, які сподобались їй більше за всіх інші. Тоді, окрім прикметника «однакові», учень потренується у вживанні й інших слів для опису.