Згідно зі словами авторитетних педагогів, діти молодшого шкільного віку найкраще засвоюють інформацію, якщо їм вчитись цікаво. А для дітей важко знайти щось цікавіше, ніж гра. Ця вправа, хоча й має ігрову форму, створена для розвитку мовних якостей. На екрані перед дитиною зображено дві картинки. Вони майже однакові. Це «майже» виражається у кількох дрібних відмінностях, у деталях зображення деяких об’єктів або формі. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб позначити елементи малюнка, які відмінні від іншого. Акцент на використанні слів дається у завданні, що міститься над малюнком. У ньому вказано, на якому з малюнків треба зосередитись учню: на правому чи на лівому. Таким чином дитина грає і разом з тим на практиці використовує слова, які називають напрямок руху. Коли учень показує на відмінності у названому в завданні малюнку, то проходить на новий етап, де треба буде працювати з новою парою ілюстрацій. Всі вони виповнені у яскравих тонах, якісно та мають цікавий і привабливий стиль зображення. А ще деталі, відмінності, у яких знайти не так вже й легко, тож учню буде цікаво проходити кожний рівень завдання.