Співзвучність – явище досить специфічне. Для того, щоб слова римувалися, потрібно не тільки, аби вони закінчувались співзвучно, а й більш-менш співпадали за кількістю складів та наголосом. Проте українська мова дійсно дуже мелодійна та милозвучна. Велика кількість слів у ній римуються, чим так люблять користуватись наші поети. У ході виконання цього завдання дитина буде не римувати слова, а навпаки – знаходити те слово, яке не є співзвучним з іншими. На екрані зображено три об’єкти. Під кожним малюнком є спеціальна кнопка. Натиснувши на неї, дитина почує, як звучить назва цього предмета, істоти чи явища. Натискати доведеться по черзі, тож учню слід бути уважним, аби запам’ятати всі слова. Хоча, в той же час, варто зазначити, що малюнки досить якісні та деталізовані, аби у дитини не виникло проблем з тим, щоб впізнати зображені об’єкти. Коли учень обирає відповідний малюнок, то проходить на новий етап вправи, де треба виконати аналогічне завдання вже з іншими зображеннями. Ця вправа не тільки у цікавій формі розвиває відчуття рими, а й тренує концентрацію та увагу учня.