Цифри використовуються не лише у математиці, а у писемній мові з ряду причин: вони універсальні і лаконічні, зручні та прості у вивченні. Так, дійсно, вивчити весь набір цифр для називання кількості досить просто, крім того, використовуючи їх, дитина економить час, адже символів треба написати значно менше. Не варто забувати й про те, що символ «2» є зрозумілим у більшості куточків світу. Проте цифри все ж залишаються не надто зручними з точки зору звʼязного спілкування. Для того, щоб називати кількість або порядок значно доцільніше використовувати спеціальні слова – числівники. Їхня перевага не лише у наявності граматичних категорій для кращого розуміння, а й тому, що числівники можуть бути складовими частинами більших слів. У ході виконання цього завдання учень вчитиметься замінювати цифри на числа. На екрані перед дитиною міститься частина слова – нового для кожного наступного етапу завдання. До нього треба приєднати числовий компонент, названий спеціальним словом-числівником. Наприклад, «стокілометровий» для назви дистанції містить цей компонент – слово «сто». Отже дитина за кількістю порожніх клітин, у кожну з яких треба вписати лише одну букву, має зрозуміти який саме числовий компонент має там бути. Завдяки цьому завданню дитина розуміє, як різні частини мови можуть поєднуватись у одне слово, за допомогою яких засобів і яку форму вони приймають.
Учень/учениця:
- використовує значення окремих слів для розуміння значення слів, створених їх злиттям;
- створює нові слова цим способом.
Учень/учениця:
- розуміє та визначає взаємозв’язок між словами та їх використанням для опису предметів та їхніх ознак, дій, явищ тощо;
- розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення;
- співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами значення;
- визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням;
- розрізняє відтінки лексичного значення споріднених слів, описує різницю між спорідненими словами;
- має навички вираження емоційних та оціночних відтінків висловлювання з використанням позитивної/негативної конотації.
Учень/учениця:
- виконує певні навчальні дії на основі прослуховування чи читання слів та фраз.