У комплекс вправ, які присвячені вивченню мови, додані також завдання, які мають не стільки академічну мету, скільки розвивальну. Ці завдання мають розширити коло знань про навколишній світ у дитини. І ця вправа є першою у низці подібних завдань. Вона присвячена тваринам. Ця тема завжди є однією з найбільш улюблених для дітей будь-якого віку. У ході виконання цього завдання учень дізнається щось нове про улюблених звірів, а головне – структурує свої знання у цілісну картину. На екрані перед учнем міститься зображення тваринки. Малюнок не є самотнім – його оточує безліч деталей, які разом утворюють цілісну ілюстрацію зі своїм сюжетом та атмосферою. Наприклад, якщо це слон, то його можуть оточувати циркові силачі, трави, шатер тощо. Але в центрі композиції буде саме тваринка, аби вся увага дитини концентрувалась на ній. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб з-поміж висловів, які будуть міститись під ілюстрацією, знайти та виділити ті, які дійсно правильно описують цю тваринку. Тепер, коли дитина вивчила майже всі частини мови та знає, як працювати з різними граматичними конструкціями, зробити це буде не так вже й важко, адже учень вже цілком впевнено зуміє серед кількох фраз знайти потрібну, керуючись своїм знанням значення слів та звʼязків між ними. Важливо, що ці вислови, які подаються, як факти про тварин, мають форму не написаного тексту, а звукових файлів, відтворення яких відбувається при натисканні відповідних кнопок. Завдяки цьому тренується саме здатність дитини до усного мовлення і сприйняття інформації на слух.
Учень/учениця розрізняє на слух мовні одиниці: звуки, склади, слова, словосполучення; встановлює їхню кількість; виявляє зайві та відповідні зазначеним прикметам.