Після того, як дитина вивчила, що, власне, з себе представляє текст як граматична одиниця, які його особливості тощо, настає час користуватись всіма можливостями, які відкриваються перед читачем, який вміє сприймати та опрацьовувати таку досить велику і обʼємну мовну величину. Зокрема у ході виконання цього завдання дитина опрацьовуватиме тексти, які присвячені різним країнам світу. Тема мандрів заслужено вважається однією з найулюбленіших для дітей будь-якого віку, тому урок, який надається у цій вправі, учень запамʼятає надовго. Механіка виконання вправи вже дитині знайома: речення у тексті подаються у хаотичному порядку. Мета – перемістити їх таким чином, аби текст став цілісним, набув правильної форми та міг виражати ту думку, яку в нього заклав автор. Для цього дитина має звернути увагу на будову тексту: яке речення має його відкривати, яке – розвивати тему, а яке – завершувати розповідь, підсумовуючи її. Коли дитина перемістить речення у правильному порядку, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії, просто країна в новому тексті буде описана вже інша. Отже, на кожному етапі учень вивчатиме нові цікаві факти про країни світу. Щоб відчути себе справжнім мандрівником, дитина може насолоджуватись також і малюнками, які супроводжують кожний етап і відповідно змінюються разом з країнами, про які йде мова. Отже, ця вправа є не тільки корисною з академічної точки зору, а й пізнавальною. І завдяки темі мандрів вдається використати вже відому дитині механіку цікавим для неї способом.
Учень/учениця обирає з поданих заголовок до тексту букварного типу, визначає кількість речень у тексті (з 2-4 речень); виявляє їх межі за графічними орієнтирами.
Учень/учениця читає вголос доступні тексти цілими словами.