Дитина вже знає, що таке час, годинник, хвилини та секунди – з цими поняттями учень стикається кожного дня, коли встигає до школи на уроки. Проте важливо, аби дитина поступово навчилась співзіставляти свій режим з годинами, знаючи свій розпорядок та вносячи до нього певні коректури, якщо це необхідно. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиме своє розуміння денного розпорядку та режиму. На екрані перед учнем міститься малюнок – новий для кожного наступного етапу завдання. На малюнку зображено персонажа, який виконує певну дію, притаманну суто для того чи іншого часу. Поряд з ним є набір годинників, і всі показують різний час. У формулюванні завдання вказано, в якій порі дня цей персонаж зробив те чи інше. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб знайти та виділити той годинник, який вказує на відповідну пору дня. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап, де буде інша пора дня в описі, нова дія на малюнку та інший набір годинників. Оскільки умови не повторюються, хоча виконати терас приблизно одні й ті самі дії, дитина, рухаючись між етапами завдання, сама утворює розклад дня різних персонажів. Завдяки цьому у свідомості учня відкладається розуміння того, як саме треба складати свій розпорядок, що за чим слідує, які дії треба виконувати у першій половині дня, а які – під вечір. Завдяки цьому і повторенню теми годин дитина краще розуміє можливість утворення власного режиму та його ефективності. А завдяки різноманіттю малюнків та умов учень не тільки зуміє охопити весь день, а й просто з цікавістю виконуватиме завдання, краще запамʼятовуючи цей урок.
Учень/учениця знає розклад дня, правила особистої гігієни, самообслуговування.