Спілкування - це основа існування суспільства. За допомогою слів люди передають повідомлення, обмінюються думками чи емоціями через лексичне значення слів та інтонацію розмови. У ході виконання цього завдання дитина буде тренуватися створювати діалог. На екрані перед дитиною є чотири репліки, але всі вони переплутані. Завдання полягає у тому, щоб перемістити слова кожного зі співрозмовників у правильну позицію: відповідь після питання, питання до відповіді тощо. Суть діалогу зображено за допомогою деталізованих ілюстрацій, що служить додатковою підказкою. Коли учень відновлює діалог, то проходить на наступний етап завдання, де треба розставити по своїх місцях вже інші речення-репліки. Навіть якщо учень заплутається і помилиться з розташування цих реплік, він все рівно пройде до наступного етапу, просто спочатку побачить правильний варіант під своїм, хибним. Таким чином дитина може вчитись на своїх помилках.
Учень/ учениця розуміє, що діалог - це розмова двох чи більше осіб і вставляє репліки за змістом.