Мова має дві форми: усну та писемну. Усна форма вивчається фонетикою – розділом мовознавства, який присвячений звукам. Але це завдання відкриває низку вправ, які акцентують увагу саме на письмовій стороні мови, і починається вона з опанування літер. У ході виконання цього завдання дитина буде шукати потрібні літери у слові. На екрані перед дитиною міститься зображення такого слова – нового для кожного наступного етапу завдання, де кожна буква має свій колір. Також з кожним етапом змінюється й шрифт написання слова. Це не суто естетичний прийом, а важливий момент у вивченні літер. Така цікава особливість людського сприйняття літер – щоб прочитати слово, учню достатньо знати лише базові риси літер, тоді як деталі можуть вільно варіюватись. Завдяки цьому у світі існує безліч шрифтів, які дуже відрізняються між собою, проте залишаються зрозумілими для людей. Завдяки цій вправі учень буде тренуватись у розпізнаванні літер, звикатиме до різного способу їх написання. У завданні, яке подається над словом, вказано, яку саме букву треба знайти. Ця вказівка має формат координат – вказано найближчі знаки, тож дитині залишається знайти ті літери, які вказано у завданні, щоб біля них відшукати потрібну. Коли дитина це робить, то й проходить на наступний етап. Також під словом є активна кнопка, натиснувши на яку дитина почує це слово, зумівши повʼязати усне мовлення з писемним.
Учень/учениця знає абеткові (алфавітні) назви букв.
Учень/учениця правильно друкує слова, вимова і написання яких збігаються.