Мова – це інструмент спілкування, який дозволяє людям виражати свої почуття, обмінюватись інформацією та виконувати безліч інших важливих дій. При цьому за своєю природою мова є відтворенням звуків того чи іншого характеру у певній послідовності. Звуки мови, голосні і приголосні, є досить цікавою, але разом з тим і непростою темою для дитини, адже вимагає вона, в першу чергу, саме розуміння. Щоб учень в майбутньому зумів якнайкраще орієнтуватись у звуках мови, у ході виконання цього завдання дитина буде вчитись і тренуватись розпізнавати звуки оточуючого світу. На екрані перед дитиною міститься картинка. Малюнок новий для кожного наступного етапу завдання і зображує певний обʼєкт навколишнього світу – чи то автомобіль, чи то поїзд, чи то тварину. Деталізація та багата кольорова гама малюнка додає вправі ігрового аспекту. В цій ілюстрації є деталь, яка нагадує комікс, а саме – «діалогова хмарка», яка ніби випливає з предмета. В цій хмарці має бути те, що «говорить» обʼєкт, тобто які звуки він видає. Варіанти містяться під ілюстрацією. Важливо, що вони подаються не у форматі літер, а як інтерактивні кнопки, натискання на які і викликає відповідні звуки. Учень обирає серед них ту, яка видає звук цього обʼєкта (гарчання для тигра, характерний стукіт коліс і гудіння потяга тощо) і переміщує у діалогову хмаринку. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап завдання.
Учень/учениця розрізняє мовні і немовні звуки, знає, що слова складаються зі звуків, що звуки на письмі позначаються буквами, усвідомлює зміну значення слова у результаті заміни одного зі звуків.
Учень/учениця розрізнює голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимови.
Учень/учениця розрізняє на слух мовні одиниці: звуки, склади, слова, словосполучення; встановлює їхню кількість; виявляє зайві та відповідні зазначеним прикметам.