Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Завершение задания
Вы завершили выполнение задания
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Цей урок присвячений одному зі способів словотворення — переходу з однієї частини мови в іншу. Виконуючи завдання, дитина на практиці буде вчитися відрізняти прикметники і слова, які перейшли з прикметників у інші частини мови.
    Суть цього способу творення слів полягає в тому, що слово не зазнає змін у написанні. Просто змінюється роль, яку це слово відіграє в реченні і, відповідно, його значення. Наприклад, якщо порівняти два речення (Коханий чоловік зробив мені подарунок. Коханий увійшов до кімнати), то в першому випадку слово «коханий» є прикметником, а в другому вже виконує в реченні роль підмета, яку зазвичай має іменник.
    На екрані дитина бачить розкриту книгу. На кожному аркуші міститься речення, де слова для аналізу виділені жирним шрифтом. Учень має визначити, яким членом у кожному реченні є виділене слово. Під книгою знаходиться біле поле з кнопками, які позначають різні члени речення. Шестикласник уже знає, що одна лінія означає підмет, дві — присудок. Хвиляста лінія — це означення, пунктир означає додаток, а штрихпунктир — обставину. Учень повинен натиснути на кнопку з потрібною позначкою, а потім — на виділене слово. Аналогічні дії потрібно виконати з іншим виділеним словом.
    Отже, виконуючи завдання уроку «Досліджуємо синтаксичну роль прикметників», дитина навчиться визначати синтаксичну роль не тільки прикметника, а і слова, яке перейшло з однієї частини мови в іншу, розширить свій словниковий запас, пригадає також тему «Головні та другорядні члени речення».

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
И.8
Досліджуємо синтаксичну роль прикметників
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися