Цей урок в ігровій формі акцентує увагу дитини на правописі змішаних дробових числівників (дві цілих п’ять десятих), що є досить складним завданням для школяра.
На екрані перед учнем знаходиться яскрава ілюстрація кінних перегонів з розташованою під нею робочою зоною. Дитина має прослухати оголошення, де зазначаються результати перегонів та записати в робочу зону потрібний числівник. Якщо дитина виконає завдання правильно, їй запропонують наступне, де потрібно виконати подібну роботу, але з іншими числівниками.
Виконуючи подібні ігрові завдання, дитина не лише вчиться правильно писати змішані дробові числівники, сприймати та розрізняти число на слух, а й розвиває уважність, самостійність та навички роботи з клавіатурою.
Учень/учениця:
- знає й розуміє загальне значення числівника; функції та роль його в мовленні;
- пояснює вживання числівників на позначення дат і часу;
- визначає морфологічні ознаки, синтаксичну роль числівників у реченні;
- знаходить числівники в реченнях і тексті, розрізняє числівники й прислівники.
- утворює й використовує правильно відмінникові форми числівників;
- поєднує правильно числівники з іменниками;
- пояснює відмінювання та правопис числівників правилами;
- помічає й виправляє помилки в написанні числівників;
- записує словосполучення з використанням дат і точного позначення часу.
Учень/учениця:
- визначає головне;
- класифікує і групує вивчений матеріал;
- знаходить і пояснює причиново-наслідкові зв’язки;
- користується прийомами осмисленого запам’ятовування (план, опорні слова);
- виконує творчі завдання; застосовує мисленнєві операції, мовні знання і мовленнєві вміння в життєвих ситуаціях для розв’язання важливих проблем.