Цей урок в ігровій формі навчає дитину розрізняти числівники за будовою: прості, складні та складені. До того ж, у процесі виконання завдання дитина буде удосконалювати вміння сприймати різні види числівників на слух.
На екрані перед дитиною міститься яскрава ілюстрація: зоряне небо з трьома ракетами та космонавтом. Біля кожної з ракет, що відрізняються за кольором, знаходиться звукова піктограма, на яку дитині потрібно натиснути й прослухати, який числівник заховано в ракеті. Після цього учень має обрати ракету з правильним числівником (тим, що вказано в завданні) і посадити до ракети з ним космонавта. Якщо дитина виконає завдання правильно, перед нею відразу з’явиться наступне — з іншими словами.
Виконуючи завдання цього уроку, дитина структуруватиме групи числівників за будовою власному розумінні, що допоможе їй ефективно користуватися ними в майбутньому під час навчання. Крім того, проходження всіх етапів цього уроку тренує уважність та зосередженість учня.
Учень/учениця:
- знає й розуміє загальне значення числівника; функції та роль його в мовленні;
- пояснює вживання числівників на позначення дат і часу;
- визначає морфологічні ознаки, синтаксичну роль числівників у реченні;
- знаходить числівники в реченнях і тексті, розрізняє числівники й прислівники.
- утворює й використовує правильно відмінникові форми числівників;
- поєднує правильно числівники з іменниками;
- пояснює відмінювання та правопис числівників правилами;
- помічає й виправляє помилки в написанні числівників;
- записує словосполучення з використанням дат і точного позначення часу.
Учень/учениця:
- розрізняє на слух мовні одиниці: слова, словосполучення, речення;
- виявляє на слух мовні одиниці, вимовлені з порушенням правил вимови або узгодження складових, або відповідні зазначеним в завданні прикметам;
- слухає і розуміє усне висловлювання, фіксує початок і кінець, визначає на слух кількість речень у тексті;
- відповідає на запитання за змістом прослуханого;
- демонструє розуміння прослуханого тексту, виконуючи навчальні дії.