Ця вправа підсумовує знання дитини, присвячені правопису складних слів. Для того, щоби торкнутися всіх підтем цього питання, завдання має форму вікторини, де на кожному етапі міститься запитання про низку нових слів. Питання йдуть від загальних та простих до більш конкретних та складних. Наприклад, спочатку дитині пропонується просто знайти всі слова, які є складними, маючи на вибір кілька рядів. Лише один варіант є повністю правильним. Тож дитині треба бути особливо уважною, щоби зробити правильний вибір. З кожним наступним етапом дитина буде торкатися нових підтем, які стосуються складних слів і завдяки цьому зуміє систематизувати свої знання. Візуально ця гра виповнена в стилі відомої віктори «Перший мільйон», тож дитина може відчути себе учасником телешоу, адже йому ставить питання ведучий, стилістика тексту теж має відповідне оформлення.
Учень/учениця:
- знає основні способи словотвору;
- пояснює чергування приголосних при творенні слів правилами;
- правильно записує складні й складноскорочені слова, пояснює їх правопис правилами;
- визначає способи творення слів;
- самостійно утворює нові слова вивченими способами;
- дотримується правил чергування приголосних при творенні слів;
- створює словотвірний ланцюжок;
- утворює складноскорочені слова;
- знаходить і виправляє орфографічні помилки на вивчені правила, користується орфографічним словником.
Учень/учениця:
- визначає головне;
- класифікує і групує вивчений матеріал;
- знаходить і пояснює причиново-наслідкові зв’язки;
- користується прийомами осмисленого запам’ятовування (план, опорні слова);
- виконує творчі завдання; застосовує мисленнєві операції, мовні знання і мовленнєві вміння в життєвих ситуаціях для розв’язання важливих проблем.