Відмінювання числівників вимагає досить багато уваги та практики для того, щоб запам’ятати правильні форми та комбінації морфем. Для того, щоб учень мав таку практику й не знудився, опрацьовуючи цю тему, надана вправа має сильний акцент на ігровій формі.
Учень бачить ігрове поле, що нагадує стежку, яка складається з багатьох різнокольорових круглих фішок, які мають свої номери. Разом ці фішки формують доріжку, об’єднану у один маршрут до скарбів. Стежка завжди веде до нагороди, але на кожному етапі її форма та деталі візуального оформлення змінюватимуться. Під картою з кроками є список правил гри, схованих за кнопкою зі знаком питання. Дитина знайомиться з ними та робить відповідну кількість ходів за допомогою власної інтерактивної фішки, що нагадує чорну піратську мітку. Поза тим, школяр має вписати в каркас слова під ілюстрацією числівник, що означає цифру, на яку «наступить» учень, зробивши правильний хід.
Акцент у цій вправі робиться не на правописі числівників, а на спробі виграти в гру, але знання правил написання слів, що входять до цієї частини мови, подається як умова для виграшу, що посилює цікавість учня до цієї теми.
Учень/учениця:
- знає й розуміє загальне значення числівника; функції та роль його в мовленні;
- пояснює вживання числівників на позначення дат і часу;
- визначає морфологічні ознаки, синтаксичну роль числівників у реченні;
- знаходить числівники в реченнях і тексті, розрізняє числівники й прислівники.
- утворює й використовує правильно відмінникові форми числівників;
- поєднує правильно числівники з іменниками;
- пояснює відмінювання та правопис числівників правилами;
- помічає й виправляє помилки в написанні числівників;
- записує словосполучення з використанням дат і точного позначення часу.
Учень/учениця:
- визначає головне;
- класифікує і групує вивчений матеріал;
- знаходить і пояснює причиново-наслідкові зв’язки;
- користується прийомами осмисленого запам’ятовування (план, опорні слова);
- виконує творчі завдання; застосовує мисленнєві операції, мовні знання і мовленнєві вміння в життєвих ситуаціях для розв’язання важливих проблем.
Учень/учениця:
- аналізує мовні й позамовні поняття, явища, закономірності;
- порівнює, узагальнює їх;
- виділяє головне з-поміж другорядного;
- здобуває інформацію з різноманітних джерел (довідкової, художньої літератури, ресурсів Інтернету тощо), здійснює бібліографічний пошук, працює з текстами вивчених типів, стилів і жанрів мовлення;
- систематизує, зіставляє, інтерпретує готову інформацію;
- моделює мовні й позамовні поняття, явища, закономірності.