Цей урок присвячений відпрацюванню теми «Розряди прикметників за значенням». Дитина вже має знати, що всі прикметники поділяються на якісні, відносні і присвійні.
Мета цього уроку – зацікавити і захопити учня даною темою завдяки яскравому оформленню. На екрані дитина бачить частину морського дна, де на мушлях розташовані словосполучення з прикметниками всіх трьох розрядів. Учень має допомогти русалці підібрати до іменників, які знаходять в нижній частині мушель, прикметники. Для цього потрібно поміняти їх місцями. Після того як всі слова у верхній частині мушель будуть, на думку учня, відповідати іменникам, потрібно натиснути кнопку «Готово».
Завдяки цьому уроку дитина вдосконалить своє вміння підбирати влучний прикметник до іменника, використовуючи власний досвід і знання. Також продовжить знайомство з усіма розрядами прикметників, бо в кожному питанні представлені всі три.
Учень/учениця:
- знає морфологічні ознаки прикметника, його синтаксичну роль;
- пояснює написання прикметників відповідними правилами;
- знаходить прикметники в реченні;
- визначає морфологічні ознаки, синтаксичну роль прикметника в реченні;
- відмінює прикметники твердої й м’якої груп;
- утворює правильно форми вищого й найвищого ступенів порівняння якісних прикметників;
- утворює якісні, відносні й присвійні прикметники від інших частин мови за допомогою відомих способів словотвору;
- правильно записує прикметники з вивченими орфограмами;
- помічає та виправляє помилки у вживанні прикметників.
Учень/учениця:
- визначає головне;
- класифікує і групує вивчений матеріал;
- знаходить і пояснює причиново-наслідкові зв’язки;
- користується прийомами осмисленого запам’ятовування (план, опорні слова);
- виконує творчі завдання; застосовує мисленнєві операції, мовні знання і мовленнєві вміння в життєвих ситуаціях для розв’язання важливих проблем.