Числівники використовуються для того, щоб називати числа. Для того, аби дитина могла в майбутньому більш ефективно працювати з ними, необхідно знати набір цих слів. І це завдання дозволяє учню пригадати велику кількість числівників, маючи ігрове оформлення.
Учень бачить ребус — інший для кожного наступного етапу завдання. Ребус може містити будь-яке зашифроване слово, але завжди в його структуру вписана цифра. Її треба використати як частину іншого слова, але для цього слід згадати числівник, що називає число, яке передається цією цифрою. Також там будуть малюнки, особливі символи, що використовуються в ребусах (апострофи, що означають відсутність певної кількості літер із того чи іншого боку слова тощо). Тобто учень згадує числівники та правила їхнього написання, граючи в сторонню гру, що має стимулювати його уяву та стати корисною для розвитку аналітичного мислення і вміння використовувати числівники в різних обставинах.
Ця вправа завдяки своєму різноманіттю дозволяє дитині згадати більшість різних числівників, а ігрова форма робить завдання більш цікавим для виконання.
Учень/учениця:
- знає й розуміє загальне значення числівника; функції та роль його в мовленні;
- пояснює вживання числівників на позначення дат і часу;
- визначає морфологічні ознаки, синтаксичну роль числівників у реченні;
- знаходить числівники в реченнях і тексті, розрізняє числівники й прислівники.
- утворює й використовує правильно відмінникові форми числівників;
- поєднує правильно числівники з іменниками;
- пояснює відмінювання та правопис числівників правилами;
- помічає й виправляє помилки в написанні числівників;
- записує словосполучення з використанням дат і точного позначення часу.
Учень/учениця:
- визначає головне;
- класифікує і групує вивчений матеріал;
- знаходить і пояснює причиново-наслідкові зв’язки;
- користується прийомами осмисленого запам’ятовування (план, опорні слова);
- виконує творчі завдання; застосовує мисленнєві операції, мовні знання і мовленнєві вміння в життєвих ситуаціях для розв’язання важливих проблем.