Цей урок тренуватиме вміння учня відмінювати прикметники у множині на практиці, виховуватиме увагу.
На екрані дитина бачить білий фон з двома стовпчиками. Ліворуч перераховані відмінки, а праворуч зверху розташоване слово, яке потрібно провідміняти. Учень має змінити прикметник відповідно до питань відмінків і вписати потрібні форми слова у другий стовпчик. Дитина повинна бути уважною, коли утворюватиме форму знахідного відмінка: один варіант вже вписаний, потрібно вписати інший.
Виконуючи цей урок, дитина вдосконалить вміння відмінювати прикметники, правильно вживати форми слів, тренуватиме посидючість і логічне мислення.
Учень/учениця:
- знає морфологічні ознаки прикметника, його синтаксичну роль;
- пояснює написання прикметників відповідними правилами;
- знаходить прикметники в реченні;
- визначає морфологічні ознаки, синтаксичну роль прикметника в реченні;
- відмінює прикметники твердої й м’якої груп;
- утворює правильно форми вищого й найвищого ступенів порівняння якісних прикметників;
- утворює якісні, відносні й присвійні прикметники від інших частин мови за допомогою відомих способів словотвору;
- правильно записує прикметники з вивченими орфограмами;
- помічає та виправляє помилки у вживанні прикметників.
Учень/учениця:
- визначає головне;
- класифікує і групує вивчений матеріал;
- знаходить і пояснює причиново-наслідкові зв’язки;
- користується прийомами осмисленого запам’ятовування (план, опорні слова);
- виконує творчі завдання; застосовує мисленнєві операції, мовні знання і мовленнєві вміння в життєвих ситуаціях для розв’язання важливих проблем.