Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

 

Попередні вправи більше знайомили дитину з різними правилами та нормами написання складних слів, що будуються за допомогою поєднання кількох коренів або основ. Це завдання підсумовує отримані знання, бо надає контекст використання таких слів і кілька їхніх варіантів. Учень бачить на екрані речення, де є кілька порожніх ділянок, котрі треба заповнити потрібними складними словами. Під реченням надається три варіанти написання цих слів: разом, через дефіс та окремо. Дитина має проаналізувати їх та зрозуміти, який варіант згідно з нормами української мови є правильним: де вживаються потрібні морфеми, наприклад, «о», що зв’язує два слова в одне; чи відбувається повторення, у разі якого слова пишуться через дефіс тощо. проаналізувавши варіанти, дитина аналізує також і контекст, адже від того, у якому оточенні слово використовується, може дещо змінюватися його значення і відтак — написання. Після цього потрібний варіант учень переносить у речення, завершуючи його.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.5
Визначаємо правильне написання складних слів
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися