Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Коли дитина тільки вчиться розпізнавати слова, які мають спільну морфему, її сприйняття намагаються не перенавантажувати поясненнями особливостей цих морфем, і весь акцент робиться просто на частинах слова, що мають однаковий склад літер. Коли школяр вже навчився розпізнавати такі випадки збігів швидко та впевнено, треба робити наступний крок, хоча б тому, що існує безліч слів, де є співпадіння букв, однак воно не означає наявність одного кореня як по структурному параметру аналізу (може бути випадковим збігом літер на межах різних морфем), так і за лексичним значенням (адже при всіх розбіжностях спільнокореневих слів за сенсом, все ж певна спільність між ними завжди є).

    У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься до певного слова добирати спільнокореневі. Особливість цього завдання як раз у тому, що на початкове слово є схожими всі варіанти відповіді, однак не всі вони мають спільний корінь. Керуючись саме спільними рисами і відтінками лексичного значення, школяр підбирає до вже вказаного у ряду слова кілька похідних від нього спільнокореневих. Водночас  вивчає інші – ті, що мають схожий набір букв, однак не мають звʼязку зі словами у ряду.

    Завдяки цьому учень краще знайомиться із словотворенням, розуміючи його закони не просто за теоретичними правилами, а завдяки практиці. Крім того, ця вправа дасть дитині можливість розібратись у особливостях звʼязку між спільнокореневими словами. Працюючи з рядом таких слів, учень буде розуміти, яке з них є похідним, яке – первинним, а де  пара рівноправних слів.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.7
Добираємо спільнокореневі слова
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися