Суфікси є морфемами, які можуть змінити початкове значення слів досить сильно, надавши їм зовсім іншого значення. Ця вправа, яка має особливий акцент на ігровому аспекті, ілюструє це на прикладі професій. Початкове слово називає явище, і суть лексичного значення закладена в корені цього слова. Однак, при додаванні відповідного суфікса, зʼявляється інше слово – назва професії, яка з початковим явищем була повʼязана. Наприклад, «пожежа» – це неконтрольоване та руйнівне розповсюдження полумʼя. До кореня «пожеж» приєднується суфікс «-ник», і він повністю змінює значення, адже «пожежник» є людиною, яка гасить пожежі і рятує людей.
На екрані міститься зображення як цього початкового явища чи предмета, так і представника професії, назва якої утворюється шляхом поєднання початкового слова з певним суфіксом. Отже, учень має взяти один з кількох варіантів суфіксів, які представлені під малюнком, та додати до слова, закривши суфіксом наявне закінчення або інший суфікс. Здебільшого таким суфіксом є «-ник», наприклад, у словах «будівельник», «садівник», «книжник» тощо. Однак, існують й інші суфікси, які повʼязані з професіями – їх є кілька, і протягом виконання цього завдання, рухаючись з етапу на етапу та знайомлячись з новими подібними випадками, учень познайомиться з більшістю таких суфіксів, які є в українській мові.
Різноманіття професій, з назвами яких познайомиться школяр з морфемної точки зору і є запорукою збереження цікавості дитини до даної вправи-гри.
Учень/учениця визначає префікс, суфікс у ряді слів; знає правила правопису префіксів роз-, без- , з-, с-; утворює нові слова, що належать до тієї самої частини мови за допомогою поданих суфіксів.