Вивчення форм закінчень є не лише важливою, а ще й досить різноманітною темою. Закінчення бувають різні, адже вони можуть означати інші граматичні категорії слів, котрих безліч. Слова змінюються за родами, числами і відмінками – якщо йде мова про іменникові частини мови; а також за часами, родами – якщо про дієслово та його форми. Відповідно і закінчення для кожного випадку, а інколи і для кожного слова – свої. Вивчення такої обʼємної теми не можна вмістити в рамках одного або двох завдань.
Ця вправа, яка теж присвячена даній темі, має більш сильний ігровий та сюжетний аспекти. У ході виконання даного завдання дитина тренуватиметься працювати із закінченнями поряд із казковими персонажами та чарівними обʼєктами. На екрані перед учнем міститься зображення сувою з назвами цих обʼєктів. Поряд з ним – малюнок, котрий зображує цих істот. На кожному етапі завдання казковий сюжет інший, тож як малюнок, так і слова нові. Назва персонажів неповна – у одному зі слів бракує закінчення. Знаючи правила узгодження слів та можливі варіанти, учень має самостійно підібрати правильне закінчення та вписати його у порожню клітинку на кінці слова. У цьому допоможе повне слово. Наприклад, якщо на екрані є прикметник «красива», то він приєднується до іменника у однині, який до того ж має жіночий рід, на що вказує закінчення прикметника. Наприклад, «русалонька» із закінченням «а» вказує на однину. Коли дитина впише відповідь, то пройде на наступний етап. Ілюстрації, які відповідають числу названих у сувої персонажів або казкових предметів, теж грають роль підказки.
Учень/учениця визначає основу; знаходить, визначає закінчення у слові.