Інколи суфікси приєднуються до кореня, котрий без нього не може бути окремим словом. Однак, деколи вони приєднуються до цілих слів, змінюючи їх початкове лексичне значення, при чому досить істотно, фактично, утворюючи нове слово або як мінімум зовсім новий відтінок значення.
У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься саме в цьому, приєднуючи правильний суфікс до слова. Для цього завдання ігровий аспект є важливою частиною вправи. Учневі пропонується допомогти чарівній феї та перетворити одне слово на інше за допомогою того чи іншого суфікса. На екрані міститься зображення початкового слова – нового для кожного наступного етапу завдання. Школяр бачить під цим словом кілька варіантів суфіксів. Лише один з них при приєднанні до початкового слова матиме сенс і уторить нову мовну одиницю. Завдання полягає у тому, щоб вибрати – який саме. Для цього школяр подумки підставляє кожен варіант після кореня початкового слова. Знайшовши правильний, дитина переносить його у порожню ділянку після першого слова, після чого проходить на наступний етап до подібного завдання.
Виконання цієї вправи є дуже легким, адже відразу стає зрозуміло, який з варіантів залишається єдиним правильним. Однак, і недооцінювати значення завдання не варто: з його допомогою школяр пізнає основи словотворення за допомогою суфіксів. А наявність такого персонажа як чарівна фея, додає вправі сюжетної основи, тож учень не просто вчиться, а ще й грає, що є запорукою збереження цікавості до виконання завдання.
Учень/учениця визначає префікс, суфікс у ряді слів; знає правила правопису префіксів роз-, без- , з-, с-; утворює нові слова, що належать до тієї самої частини мови за допомогою поданих суфіксів.