У ході виконання цього завдання дитина використовуватиме закінчення як критерій для сортування слів. Це дасть можливість краще вивчити тему та більш впевнено працювати з цією морфемою. На кожному етапі учень стикатиметься з відносно великою кількістю слів, які між собою сильно відрізняються лексично та граматично, однак поєднуються за критерієм морфемного ряду.
На екрані перед учнем міститься зображення ряду слів. Всі вони різні, однак у завданні, формулювання якого знаходиться зверху, вказано критерій відбору. Наприклад, у одну зону перенести слова, де закінчення є вираженим, а в іншу – де воно є нульовим, і слова по факту закінчуються суфіксами у цій формі. Відповідно, хоча граматично вони теж можуть бути різні, цей критерій обʼєднує деякі слова і відрізняє їх від інших. Учень аналізує кожне слово у ряду по черзі, після чого переносить його у ту чи іншу область.
При виконанні цього завдання головне – це послідовність дій та правильний підхід. Коли учень відсортує всі слова у ряду, то пройде на наступний етап завдання до аналогічного набору вже інших слів. Критерій для сортування теж може змінитись, тож слід кожного разу уважно читати завдання. Як і попередня вправа, це завдання дозволяє навчитись краще розрізняти закінчення та суфікси, адже при зміні наданої форми слова (відміняючи його, або ж, наприклад, змінюючи число), може або додатись нова морфема, що вкаже на наявність закінчення; або зʼявитись нова, а це вкаже на те, що початкове слово закінчується суфіксом. Коли дитина навчиться сортувати слова більш впевнено, вона зможе проходити кожен етап на час, пришвидшуючись від рівня до рівня.
Учень/учениця визначає основу; знаходить, визначає закінчення у слові.