Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Ця вправа відкриває низку завдань, які присвячені вивченню словосполучень. Варто зазначити, що словосполучення – це ніби наступний рівень після поодинокого слова у мові. Кожен слово, що належить до самостійної частини мови, має своє лексичне та граматичне значення. У словосполученні вони поєднуються і використовуються для більш докладного викладення думки або опису. При цьому елементами справжнього словосполучення можуть бути саме поєднані самостійні слова. Поєднання службового слова з одним самостійним словосполученням не вважається. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься правильно ставити питання від головного слова до залежного.

    Слова в словосполученні мають тісний звʼязок та щось на кшталт простої ієрархії – є головне слово, яке можна назвати центром словосполучення, та є залежне від нього, котре його описує. Від головного до залежного слова ставиться питання, яке означає сенс цього словосполучення, мету його створення.

   На екрані перед учнем міститься зображення картинки, яка підписана словосполученням. Ілюстрація є досить яскравою та виповнена у привабливому стилі, привертаючи увагу школяра. Словосполучення ж описує те, що на малюнку зображено. Між головним та залежним словом є круглі дужки, поки порожні. Під малюнком та словосполученням міститься кілька варіантів питань. Учень аналізує зміст словосполучення та звʼязок між словами, після чого вибирає потрібне питання, яке переносить у ці дужки. Воно дозволяє зрозуміти, яке зі слів є головним, а яке – залежним. Після цього школяр проходить на новий етап. Механіка виконання завдання буде такою ж, однак, словосполучення, малюнок та питання – новими.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Р.1
Ставимо питання від головного до залежного слова
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися