Багатство прикметників відображає різноманіття якостей того, що вони описують. Відповідно, для того, щоб як можна більш повно виконати цей опис, можна вдатись до різних засобів, наприклад, до кількох прикметників, або ж навіть до так званих подвійних прикметників. Подвійні прикметники не є просто обʼєднанням двох слів, що належать до цієї частини мови, у довільному порядку. Насправді подвійній прикметники завжди описують лише одну якість предмета, однак, роблять це більш повно, відображаючи різні сторони обʼєкта обговорення. Не можна сказати про коктейль «кисло-жовтий», адже ці слова описують зовсім різні сторони напою: смак та колір. Однак, щоб краще, тобто більш повно описати смак, можна сказати «кисло-солодкий», а для опису кольору підійде «жовто-червоний», якщо, звісно, це дійсно так. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься використовувати такі подвійні прикметники, самостійно утворюючи їх з набору наданих основ.
На екрані перед учнем міститься зображення предмета, який слід описати. Він також прямо називається у формулюванні завдання, котре знаходиться над робочою зоною. Безпосередньо у ній знаходиться каркас для подвійного прикметника, в якому вже є одна з основ, які використовуються через дефіс у таких словах. У завданні також вказано, яку саме якість предмета опису необхідно вказати: смак, колір, розмір тощо. Школяр з-поміж варіантів, які надані під робочою зоною, вибирає правильний, вставляє її до каркасу прикметника – і проходить на наступний етап завдання. При цьому учень бачить, як будуються такі слова: прикметникове закінчення ставиться після другої основи, а після першої і перед дефісом ставиться літера «о».
Учень/учениця має уявлення про прикметник як частину мови; впізнає прикметники в реченні і тексті; будує сполучення прикметників з іменниками; встановлює між ними граматичний зв’язок за допомогою питань; змінює прикметники за родами; визначає рід прикметників за закінченням, поставленим питанням; за родом іменників, з якими вони зв’язані; змінює прикметники за числами, вводить їх у речення.