Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

     Досі дитина вважала, що головний будівельний матеріал для створення слів – це звуки з буквами і склади, тобто їхня комбінація. Однак, якщо розглядати слово з точки зору морфемного, а не фонетичного складу (а це дві різні точки зору, обидві однаково правильні), то саме морфема є тим, за допомогою чого утворюється слово. Досі слова ділили на морфеми відповідно до їхнього положення, ролі та значення. Цього ж разу школяр тренуватиметься у словотворенні за допомогою морфем.

     На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення каркасу слова, який розбито на морфеми: корінь, який знаходиться в середині, префікс, котрий йому передує; суфікс, що знаходиться після кореня та закінчення (якщо воно є), яке слідує за суфіксом. Ці частини слова відповідно підписані. Однак, безпосередньо морфеми, котрі там є, переплутані: корінь може знаходитись на початку слова на місці префікса, закінчення – в середині, де місце кореню. Отже, завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб поміняти місцями ці морфеми таким чином, аби вони утворили слово. Зробити це не складно: поряд з каркасом слова міститься малюнок, який зображує названий обʼєкт. Наявність цієї ілюстрації не просто прикрашає вправу. Без неї здогадатись про те, яке ж слово сховане за заплутаними морфемами, було б дуже складно. Тож школяр, рухаючись між етапами завдання, аналізує кожну нову ілюстрацію і змінює порядок морфем відповідно до слова, котре є метою пошуків.

    Завдяки цій вправі учень розуміє значущість порядку морфем та тренується у словотворенні.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.4
Утворюємо слово
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися