Кожна попередня вправа у цьому розділі була присвячена вивченню та опрацюванню однієї певної морфеми – чи то основи, чи то закінчення. Цього разу дитина буде узагальнювати свої знання, присвячені їм.
На екрані перед учнем міститься зображення слова – нового для кожного наступного етапу вправи. Слово супроводжується ілюстрацією того предмета, який воно називає. Над малюнком міститься формулювання завдання, де вказано, що саме цього разу треба знайти та виділити у слові. Наприклад, на одному етапі треба вибрати закінчення, на іншому – основу. Завдання чергуються, тож кожного разу до нього слід ставитись уважно. Під словом міститься кілька складів. Школяр має вибрати той, який представляє собою саме ту морфему, котру необхідно знайти цього разу. Оскільки морфему учень виділяє не сама, а вибирає один з кількох варіантів, є можливість наглядно ознайомитись з різними варіантами закінчення, з тим, як основа виглядає без цієї морфеми, а також із тим, як різні частини основи (корінь та префікси, корінь та суфікс тощо) поєднуються у щось одне. Коли школяр вибирає той варіант, який є потрібною для пошуку морфемою, то проходить на наступний етап завдання до нового слова.
Виконання вправи є досить простим – необхідно просто не переплутати основу з її частинами та закінчення. Однак, вона є важливою для закріплення навичок роботи з цими морфемами, адже біля кожного слова міститься активна кнопка з питальним знаком. Якщо дитина натисне на неї, то побачить коротке, але правильне визначення тої морфеми, яку необхідно знайти на цей раз.
Учень/учениця визначає основу; знаходить, визначає закінчення у слові.