У ході виконання цього завдання учень буде опрацьовувати тему зміни відмінкових форм прикметників без тих підказок, що супроводжувати виконання подібних завдань досі. Перше, що кидається в око – відсутність контексту. Цього разу вже не буде ані іменника, за яким можна орієнтуватись при виборі відмінків або морфем, ані активних кнопок, натискання на які викликає потрібні питання.
На екрані міститься зображення центрального персонажа – нового для кожного етапу. Цей образ відразу привертає увагу та служить для посилення інтерактивності завдання. Малюнок містить велику кількість деталей та зображений у приємному стилі. У образ цього казкового героя вдало вписано місце для того чи іншого слова. Якого саме? Над малюнком міститься формулювання завдання, де називається відмінок, форму якого має прийняти потрібний прикметник. Набір варіантів міститься під малюнком. Учень аналізує кожне слово по черзі, шукаючи, яке з них дійсно має форму того відмінку, якого треба. Коли школяр, керуючись знанням питань відмінків, знаходить потрібний варіант, то вибирає його та переміщає до малюнка. Після цього проходить на наступний рівень завдання, де треба аналогічним чином опрацювати новий набір слів.
Варіанти слів різні не лише граматично, а й лексично, тож учень має змогу подивитись на те, як відповідні морфеми, повʼязані з тими чи іншими відмінками, знаходяться своє втілення в різних словах. При цьому дане завдання стимулює аналітичне мислення, памʼять та робить особливий акцент на самостійності дитини, адже школяр сам проводиться всі кроки, присвячені аналізу відмінкової форми прикметників.
Учень/учениця має уявлення про прикметник як частину мови; впізнає прикметники в реченні і тексті; будує сполучення прикметників з іменниками; встановлює між ними граматичний зв’язок за допомогою питань; змінює прикметники за родами; визначає рід прикметників за закінченням, поставленим питанням; за родом іменників, з якими вони зв’язані; змінює прикметники за числами, вводить їх у речення.