Ця вправа продовжує вивчення граматичної категорії роду в іменниках. За морфемним складом визначити рід іменника з першого погляду не так вже й легко. Характерних закінчень досить багато, вони змінюються в залежності від конкретного випадку, а головне – залежать ще й від відміни слова – категорії, вивчення якої є непростим для дитини у цьому віці. В залежності від того, яке ж питання можна до нього поставити, і визначається рід. Якщо слово відповідає на питання «чий?», то воно належить до чоловічого роду, якщо на питання «чия?», то до жіночого і, нарешті, якщо на питання «чиє?», то це слово середнього роду. Таким чином все ж вдається використати характерний морфемний склад, але вже присвійних займенників (які в свою чергу запозичили його у прикметників). І у ході виконання даного завдання дитина тренуватиметься саме в цьому – у визначенні роду іменника.
На екрані перед учнем є слово – нове для кожного етапу завдання. Це слово завжди є іменником – самостійною частиною мови, яка називає той чи інший предмет або ж явище чи особу і відповідає на питання «хто?» або «що?». У завданні, формулювання якого знаходиться над словом, вказано його рід. Учневі залишається перевірити ці дані, підтвердивши або ж спростувавши твердження. Коли школяр натискає на одну з двох відповідних активних кнопок, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічний набір дій з іншим іменником, а у завданні буде твердження щодо його роду, теж інше.
Учень/учениця ставить питання до іменників, що належать до різних родів; визначає рід іменників, ставить питання і відносить іменник до одного з родів; змінює іменники за числами; визначає число іменників; знає назви відмінків і відмінкові питання; має уявлення про відмінювання іменників.