Не знаємо, як ви, а от наша команда чекає цих моментів з нетерпінням. Так, ви правильно здогадались — у нас новий рівень! Тепер скарбничка вправ з української мови поповниться ще й завданнями для другого класу. Давайте скоріше з’ясовувати, чого чекати малюкам від нового курсу.
Основне про рівень:
Другий клас з української мови призначений для малюків 7-8 років, які навчаються у другому класі школи. Звичайно, що ці рамки умовні. Тому, якщо дитині треба надолужити втрачене або ж навпаки, доповнити свої знання, то вона може користуватися завданнями незалежно від свого класу та віку.
Курс, як і зазвичай, відповідає національним стандартам з освіти МОН України, а також міжнародним стандартам Commone Core. У зв’язку з цим, усі завдання мають особливі позначки: одна — для вправ, виключно за міжнародними стандартами, а інша — для малюків, які вивчають предмет більш поглиблено.
Загальна кількість завдань на цьому рівні становить 191 (?).
Особливості:
Мова — це найпотужніший інструмент людини. Тому важливо, аби малюки змогли гарно її освоїти. Другий клас — це той перехідний етап, коли учні вже вивчили базиси (букви та звуки), навчилися читати та писати. Наступним кроком — є поглиблення знань, дослідження таких понять, як частини мови та, звісно, розширення свого словникового запасу.
Наша команда піклується про те, щоб діти легко могли впоратися із поставленими задачами. Тому наш рівень направлений на те, щоб практично відточувати вже набуті мовні навички. Допоможуть малечі, у цій нелегкій справі, яскраві персонажі, цікаве звукове оформлення та безліч нагород. Щодо останніх, то учні отримують їх після того, як вдало пройдуть певну категорію завдань. Така стратегія дозволяє допомогти дітям не втомлюватися від навчання, а навпаки отримати азарт, щоб дізнаватися все більше і більше усього нового.
Структура:
- Декілька перших тем (Букви і звуки, Словотвір, Наголос, Перенесення слів) направленні на повторення вже вивченого матеріалу. Це дозволяє учням не розгубитися одразу під час вивчення нового матеріалу.
- Наступний блок завдань — вивчення конкретних частин мов (Іменники, Прикметники, Дієслова, Займенники, Прислівники, Прийменники та Сполучники). Ці вправи стосуються розширення словникового запасу шляхом конкретного позначення предмета, його якостей та властивостей. Так малюки спочатку вивчають самі слова з певної категорії, самостійно прослідковують логічний зв’язок між ними та вчаться відокремлювати частини мови.
- Наступними кроком є поєднання окремих частин мови у цілком логічні словосполучення, а потім вже і речення. Ці вправи вчать дитину будувати зв’язки між словами та розрізняти речення за видами. Більш складні вправи навчать дитину орієнтуватися у структурі вже конкретного тексту.
- Після того, як діти навчаться прослідковувати логічні зв’язки між словами, вони можуть переходити до таких тем, як Лексикологія, Фразеологія, Типи текстів та Народознавство. Ці вправи значно розширять словниковий запас та світогляд учнів.
- Завершальний етап — Аудіювання. Досить важливий розділ, який навчить дітей уважно слухати та сприймати українську мову.
Ось такий вийшов другий клас з української мови — насичений, цікавий та різноманітний. Малечі обов’язково сподобаються яскраві персонажі, а батькам те, з яким захватом їх діти вивчають рідну мову. Тож, скоріше досліджувати новий рівень!