Ця вправа доповнює попередню для ознайомлення з десятковими дробами. Якщо минулого разу дитина мала вказати на дріб за малюнком, який його ілюструє, то цього разу учень має вже самостійно відтворити десятковий дріб. На екрані перед дитиною міститься вже знайоме йому робоче поле, яке розділене на квадратики. Кількість цих квадратів можна порахувати, помноживши горизонталь з вертикаллю. У завданні, формулювання якого міститься над малюнком. Вказано, який дріб треба відтворити. Учень натискає на таку кількість квадратиків, щоб їхнє співвідношення порівняно з робочим полем було таким, як вказано у дробах. Важливо, аби дитина розуміла, що нулі після цифри у десятковому дробі не враховуються. Наприклад, якщо у завданні вказано «0,5», то це означає не тільки «пʼять десятих», а й «пʼятдесят сотих». Значить, якщо у робочому полі всього сотня квадратиків, то виділити треба половину з них. Коли дитина виділить потрібну кількість квадратиків, то пройде на наступний етап завдання. Ця вправа досить легка, але дає дитині можливість по-новому поглянути на десятковий дріб. Тепер для учня він буде не просто новим форматом зображення дробу, а, що головне, способом показати частину цілого за умови, що ціле розділене на десять-сто-тисячу рівних частинок. І те, що дитина самостійно відтворює дріб на кожному етапі завдання, тільки посилює змістовність вправи, оскільки таким чином учень краще запамʼятає цей урок.
Виразити дріб зі знаменником 10 як рівноцінний дробу із знаменником 100 і використати цю техніку, щоб додати два дроби з відповідними знаменниками 10 і 100