Створити число чи форму шаблону, що відповідає даному правилу. Визначити видимі особливості шаблону, які не були виразними в самому правилі.
Назви чисел та правила лічби. Встановлення кількості предметів за допомогою лічби. Порівняння чисел.
Створити число чи форму шаблону, що відповідає даному правилу. Визначити видимі особливості шаблону, які не були виразними в самому правилі.
Розпізнання форм оточуючих предметів. Аналіз, порівняння, зображення та створення форм.
Зробити числову пряму для відображення набору даних одиниць вимірювань у дробах (1/2, 1/4, 1/8). Вирішувати задачі, пов'язані з додаванням і відніманням дробів, використовуючи інформацію, представлену в завданні.
Інтерпретувати приклад із дією множення як порівняння, наприклад пояснити рівність 35 = 5 × 7 як твердження, що 35 в 5 разів більше, ніж 7 і в 7 разів більше, ніж 5. Представляти додавання багатьох однакових чисел, як єдину дію множення.
Знайти всі кратні числа для цілих чисел в діапазоні 1-100. Визнати, що ціле число є кратним кожному з його дільників. Визначити, чи задане ціле число в діапазоні 1-100 кратне заданому однозначному числу. Визначити, чи задане ціле число в діапазоні 1-100 є простим чи складним.
З’ясувати, що у багатозначному цілому числі, цифра в одному місці може важити у десять разів більше, ніж така ж сама, що просто стоїть поруч.
Читати і записувати цілі багатоцифрові числа, використовуючи цифри з базової десятки та словесні назви цифр. Порівнювати два багатозначних числа на основі значень цифр у кожному місці, використовуючи >, = і < як символи для запису результатів порівнянь.
Знайти частки і остачі цілих чисел у прикладах, де ділене буде (максимум) чотиризначним, а дільник - однозначним, використовуючи знання про розрядність чисел, властивості арифметичних дій та / або співвідношення між множенням і діленням. Проілюструвати та пояснити обчислення, використовуючи рівності, графіки та діаграми.
Розміщення об’єктів на площині та в просторі. Напрямки руху об’єктів. Просторові фігури.
Помножити ціле число до чотирьох цифр на однозначне ціле число та помножити два двозначних числа, використовуючи стратегії, що базуються на розрядності чисел та властивостях арифметичних дій. Проілюструвати та пояснити обчислення, використовуючи рівності, графіки та діаграми.
Лічба. Натуральні числа 1–10. Цифра «0». Арифметичні дії додавання й віднімання чисел у межах 10. Табличне додавання й віднімання в межах 10. Відношення різницевого порівняння. Нумерація чисел у концентрі 100. Усна та письмова нумерація у межах 100. Додавання й віднімання чисел на основі нумерації у межах 100. Додавання й віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд. Знаходження невідомого компонента арифметичних дій.
Розв’язання задач із кількома діями, що складаються із цілих чисел і мають у відповіді ціле число за допомогою чотирьох дій, включаючи приклади, в яких остача має бути округлена. Записувати ці приклади, використовуючи рівняння з літерою, що стоїть на місці невідомого числа. Оцінка правильності відповідей, з використанням усного підрахунку та обчислення в умі, включаючи округлення
Пояснити, чому дріб a / b рівноцінний частці (n × a) / (n × b) за допомогою візуальних дробових моделей з урахуванням того, як число і значення дробу відрізняються, хоча самі два дроби, у результаті скорочення,
мають одне й те саме значення. Використовувати цей принцип для розпізнавання та створення рівноцінних дробів.
Порівняти два дроби із різними чисельниками та різними знаменниками, наприклад, створюючи спільні знаменники або чисельники, або порівнюючи їх зі спільним дробом, наприклад, таким, як 1/2. Визнати, що порівняння діють лише тоді, коли два дроби відносяться до одного і того ж цілого. Записати результати порівняння із символами >, = або <, і обгрунтувати висновки, наприклад, за допомогою візуального зображення дробів.
Розбити один дріб на суму дробів з одним і тим самим знаменником, більш ніж одним способом, записуючи кожне розкладання у вигляді рівняння. Підтвердити розбиття, наприклад, за допомогою візуального зображення дробів.
Вирішити задачі, пов'язані із додаванням і відніманням дробів, що відносяться до одного і того ж цілого і мають однакові знаменники. Використовуючи, наприклад, візуальні моделі дробів та рівняння для розв’язання задачі.
Вирішити задачі, пов'язані з множення дробів на ціле число, наприклад, використовуючи візуальні діаграми з дробами та рівняння, щоб відобразити розв’язок.
Виразити дріб зі знаменником 10 як рівноцінний дробу із знаменником 100 і використати цю техніку, щоб додати два дроби з відповідними знаменниками 10 і 100
Порівняти два десяткових дроби до сотих, обгрунтовуючи їх значення. Визнати, що порівняння є дійсними лише тоді, коли два десяткових дроби відносяться до одного і того ж цілого. Записати результати порівняння з символами >, = або <, і обгрунтувати висновки, наприклад, використовуючи візуальну модель.
Знати відносні розміри одиниць вимірювання в межах однієї системи одиниць, включаючи км, м, см; кг, г; л, мл; год, хв, сек. В межах однієї системи вимірювання, вимірювання в більшій одиниці з точки зору меншої одиниці. Записати вимірювальні еквіваленти в таблиці з двома колонками.
Використовувати іменовані числа для вирішення задач, пов'язаних з відстанями, інтервалами часу, обсягами рідини, масами об'єктів та грошима, включаючи задачі, пов'язані зі звичайними чи десятковими дробами, а також завдання, які вимагають зведень одиниць вимірювання в єдину систему. Представляти кількість вимірювань, використовуючи діаграми, такі як лінійні діаграми чисел, що містять шкалу вимірювання.
Числові рівності і нерівності. Математичні вирази.
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.
Додати та відняти мішані числа з однаковими знаменниками, наприклад, замінивши кожне мішане число рівноцінним дробом та / або, використовуючи властивості арифметичних дій та співвідношення між додаванням і відніманням.
Поняття «задача». Прості задачі. Розв’язування простих задач. Загальні прийоми розв’язування задачі.