Ця вправа не просто виводить вміння дитини швидко шукати відповідь на питання на новий рівень, а й узагальнює всі математичні знання та всі навички роботи з різними діями і великим числами. На кожному етапі вправи перед учнем нова коротка задачка. Вона не має сюжет: просто є питання з числами, яке треба вирішити. В залежності від того, який саме етап проходить учень, це питання може представляти з себе простий приклад, який сказано розвʼязати, чи питання про навколишній світ, скажімо, про переведення кілограмів у грами. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб знайти відповідь на питання кожного рівня як можна швидше. Для цього дитина має уважно прочитати питання, щоб зрозуміти, що від неї хочуть цього разу. Ця вправа протиставляється більшості попереднім, адже вона не присвячена одній дії тощо. Минулі завдання мали на меті закріпити знання дитини тільки по якійсь одній темі (на різних етапах змінювалися числа, сюжет задачок, але не дія, яку треба було виконати), тоді як це узагальнює все, що учень вивчив протягом даного курсу. Оскільки акцент робиться на швидкості, то, якщо дитина знаходить та вписує у порожню клітинку під задачкою саме правильну відповідь, дитина стає більш впевненою у використанні здобутих навичок, а це дуже важливо. А різноманіття завдань, які змушують пригадати давно пройдені теми або ж тільки вивчений матеріал посилюють інтерес дитини до завдання і цікавість до того, що чекає на наступному етапі. При цьому кожне завдання супроводжується своїм малюнком для урізноманітнення візуального ряду вправи.