Знайти точний час для певної події або дії є досить важливим у повсякденному житті вмінням. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься робити це, знаходячи частини часу для певних його відрізків правильно та швидко, а також різними способами. Це дозволить їй у майбутньому краще розпоряджатись часом, а також натренує математичні навички. На екрані перед дитиною міститься дробове значення певної одиниці часу. Наприклад, одна друга години чи дві третини місяця. Під цим виразом є кілька варіантів того, як цей проміжок часу можна виразити інакше, у менших одиницях, проте більш точно. Для того, щоб зробити це ефективно та правильно, учень має згадати, на скільки та на які частини поділяється та одиниця часу, з якою вона працюватиме наразі. Наприклад, у 1 годині є 60 хвилин. Якщо треба знайти дві третини від години, значить ці 60 хвилин треба розділити на число у знаменнику дробу, тобто на трійку, а потім з цих двох частин взяти дві – за числом, вказаним у чисельнику. В результаті дві третини години – це сорок хвилин. Вибравши з-поміж кількох варіантів, що знаходяться під завданням, один правильний, учень пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії з іншими одиницями виміру часу або просто з іншим дробом для обчислення. Таким чином, на кожному етапі учень виконуватиме не одну, а, як мінімум, дві взаємоповʼязані математичні дії, завдяки яким в майбутньому запамʼятає, як саме знайти та назвати частини тієї чи іншої одиниці виміру часу.