Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Учень, вивчаючи математику на цьому курсі завдань, вже знає, що таке парні числа – це ті, які можна розділити на дві рівні частини, тобто на двійку. Парними числами є рівно половина з усіх, тоді як інша половина належить до умовного підтипу, що називається «непарні числа», деякі, хоча й не всі, з яких можна розділити на трійку. У ході виконання цього завдання дитина не просто повторить для себе значення цього терміну, а й виконає з числами певні операції, які матимуть відношення до їхньої парності чи непарності. На екрані перед учнем міститься математичний приклад, складовими елементами якого є досить великі числа. Учень має вирішити, парним чи непарним є число, котре є результатом цієї дії. Зробити це можна двома методами. Перший – виконати, власне, цю дію та дізнатись результат. Проте можна зробити простіше, адже є другий варіант – подивитись на останню цифру обох елементів прикладу. Загальне правило таке: якщо обидва числа закінчуються на парні або непарні числа, то результатом є обовʼязково парне число, але якщо одне з чисел парне, а інше – ні (не важливо, яке, перше чи друге), то результатом дії обовʼязково буде непарне число. Це правило діє завжди як для прикладів з додаванням, так і для прикладів з відніманням. Коли учень аналізуватиме доданки чи зменшувані та відʼємники за ним, то переконається у справедливості цього правила, рухаючись між етапами завдання. Важливо, щоб дитина памʼятала: з діленням та множенням це правило вже не працює. За допомогою знання цього цікавого способу учень не тільки дізнаватиметься про парність чи непарність результату дії до того, як його обчислити, а й розівʼє математичне чуття і буде швидше виконувати самі приклади з додаванням та відніманням великих чисел.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
А.8
Чи парний результат
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися