Учень/учениця: знає назви перших двох класів та розрядів, які входять до них
Стандарти
Лічба та кількість предметів у сукупності
Назви чисел та правила лічби. Встановлення кількості предметів за допомогою лічби. Порівняння чисел.
Учень/учениця: розуміє тисячу як одиницю лічби
Учень/учениця: визначає склад числа за розрядами і за класами
-
Зображення числа
-
Розрядні одиниці
-
Ділення з підвищенням розряду
-
Множення десяткових дробів на 10, 100, 1000
-
Ділення з підвищенням розрядів
Учень/учениця: визначає склад числа за розрядами і за класами
Учень/учениця: читає і записує багатоцифрові числа цифрами
Учень/учениця: визначає загальну кількість одиниць певного розряду та класу в числі
-
Місце цифри в числі
-
Перетворення розрядів числа
-
Зображення числа
-
Скільки знаків?
-
Ділення з підвищенням розрядів
Учень/учениця: розуміє швидкість рухомого тіла як шлях, пройдений ним за одиницю часу; знає, якими одиницями вимірюється швидкість та скорочене позначення швидкості (та ін.);
Учень/учениця: розв’язує сюжетні задачі вивчених видів
-
Задачі на додавання до 100 000
-
Задачі на приблизне значення
-
Задачі на приблизне значення різниці
-
Задачі на множення трьох чисел
-
Задачі на ділення чисел до 10 000
-
Задачі на ділення круглих чисел
-
Задачі
-
Задачі на дві і більше дій
-
Дописуємо задачу
-
Перевірка розв'язку задач
-
Рівняння для задачі
-
Пропущена дія
-
Логічні задачі
-
Логічні завдання
-
Математичні ребуси
-
Шахи
-
Рахівниця
-
Знаходження ціни за периметром або площею
-
Задачі на площу
-
Периметр у житті
-
Задачі на дії з дробами
-
Задачі на дії з більш ніж 3 дроби
-
Задачі з десятковими дробами
-
Задачі на множення десяткових дробів
-
Маскарад супергероїв
-
Білет на екзамені
-
Чи можливо це?
-
Ігровий парк
-
Яка ймовірність?
-
Вибираємо відповідь
-
Доповнюємо умову задачі
-
Вчимося розв'язувати задачі
-
Задачі на швидкість
-
Бліц
Геометричні фігури
Розпізнання форм оточуючих предметів. Аналіз, порівняння, зображення та створення форм.
Учень/учениця: знає означення прямокутника, квадрата; використовує властивість протилежних сторін прямокутника при розв’язуванні практичних задач; зображує геометричні фігури на аркуші в клітинку, позначає їх літерами латинського алфавіту; будує прямокутник, квадрат.
-
Зникла фігура
-
Кількість сторін або вершин
-
Види трикутників
-
Рівні фігури
-
Периметр
-
Знаходження невідомої сторони через периметр
-
Периметр у житті
Учень/учениця: впізнає в оточуючих предметах відомі геометричні фігури
-
Тривимірні фігури
-
Знаходженя фігури за її вершинами та ребрами
-
Яка основа?
-
Опис об'ємних фігур
-
Розгортка фігури
Учень/учениця: розрізняє прямі й непрямі кути, класифікує кути на прямі й непрямі (гострі, тупі)
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється площа та їхнє скорочене позначення (мм2 , см2 , дм2 , м2 , км2, а, га).
Учень/учениця: знає формули для знаходження площі прямокутника, квадрата та застосовує їх при розв‘язуванні практично-зорієнтованих задач.
-
Знаходження ціни за периметром або площею
-
Площа
-
Знаходження фігур за площею
-
Менша/більша площа
-
Відтворюємо фігуру за площею
Учень/учениця: знаходить довжину однієї сторони прямокутника за відомими площею та іншою стороною
-
Знаходження ціни за периметром або площею
-
Площа
-
Знаходження фігур за площею
-
Задачі на площу
-
Доповнення умови
-
Знаходження невідомої сторони через периметр
-
Знаходження ціни за периметром або площею
-
Площа
-
Знаходження фігур за площею
-
Задачі на площу
Арифметичні дії
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового додавання і віднімання
-
Чи парний результат
-
Знаходимо потрібну суму
-
Невідомі числа при відніманні
-
Віднімання з підвищенням розрядів
-
Заповнюємо таблицю за буквеним правилом
-
Знаходимо правило за таблицею
-
Четвертий зайвий
-
Математичний кросворд
Числа. Дії з числами
Лічба. Натуральні числа 1–10. Цифра «0». Арифметичні дії додавання й віднімання чисел у межах 10. Табличне додавання й віднімання в межах 10. Відношення різницевого порівняння. Нумерація чисел у концентрі 100. Усна та письмова нумерація у межах 100. Додавання й віднімання чисел на основі нумерації у межах 100. Додавання й віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд. Знаходження невідомого компонента арифметичних дій.
Учень/учениця: застосовує алгоритм ділення з остачею; перевіряє правильність виконання ділення з остачею.
-
Уявлення про прості числа
-
Уявлення про остачу
-
Ділення двоцифрових чисел з остачею
-
Порівняння ділення з остачею
Учень/учениця: передбачає кількість цифр у добутку, частці до початку виконання обчислень.
-
Ділення
-
Ділення двоцифрових чисел без остачі
-
Задачі на ділення двоцифрових чисел
-
Скільки цифр у частці?
-
Скільки знаків?
Учень/учениця: коментує свої дії під час виконання обчислень.
-
На які числа можна поділити?
-
Ділення з підвищенням розряду
-
Ділення з круглими числами
-
Задачі на ділення круглих чисел
-
Ділення в стовпчик на трицифрове число
-
Четвертий зайвий
Учень/учениця: перевіряє правильність виконання множення і ділення
-
Чи парний результат
-
Кратність чисел до 12
-
Множення у стовпчик
-
Вписуємо цифри у множення
-
Властивості множення
-
Множення методом "Прямокутник"
-
Інші методи множення
-
Доповнюємо множення
-
Множення за числовим променем
-
Перевірка множення
-
На які числа можна поділити?
-
Заповнюємо пропуски
-
Знайдемо результат
-
Оцінка результатів
-
Скільки знаків?
Учень/учениця: застосовує правила множення і ділення чисел на розрядні одиниці
-
Множення до 10
-
Множення у стовпчик
-
Множення у стовпчик до 1 000
-
Множення з підвищенням розряду
-
Властивості множення
-
Який приблизно результат?
-
Найближчий результат
-
Множення методом "Прямокутник"
-
Множення двозначних чисел
-
Задачі на множення круглих чисел
-
Множення трьох чисел
-
Множення за числовим променем
-
Властивості ділення
-
Ділення з підвищенням розряду
-
Ділення з круглими числами
-
Задачі на ділення круглих чисел
-
Дії з круглими числами
-
Четвертий зайвий
-
Математичний кросворд
-
Множення десяткових дробів на 10, 100, 1000
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення і ділення на кругле число
-
Множення у стовпчик
-
Вписуємо цифри у множення
-
Множення з підвищенням розряду
-
Застосовуємо множення
-
Множення методом "Прямокутник"
-
Множення двозначних чисел
-
Множення круглих чисел
-
Задачі на множення круглих чисел
-
Властивості ділення
-
На які числа можна поділити?
-
Ділення з підвищенням розряду
-
Ділення з круглими числами
-
Ділення в стовпчик на трицифрове число
-
Дії з круглими числами
-
Четвертий зайвий
-
Множення числа на десятковий дріб
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення на двоцифрове число
-
Множення у стовпчик до 1 000
-
Вписуємо цифри у множення
-
Який приблизно результат?
-
Застосовуємо множення
-
Інші методи множення
-
Доповнюємо множення
-
Множення двозначних чисел
-
Відгадуємо числа
-
Задачі на ділення чисел до 10 000
-
Четвертий зайвий
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового ділення трицифрового числа на двоцифрове
-
Множення методом "Прямокутник"
-
Інші методи множення
-
Доповнюємо множення
-
Властивості ділення
-
Ділення
-
Доповнюємо таблицю
-
Швидке ділення
-
На які числа можна поділити?
-
Четвертий зайвий
Учень/учениця: застосовує знання нумерації багатоцифрових чисел для виконання арифметичних дій додавання і віднімання числа 1 та додавання і віднімання на основі розрядного складу числа
-
Додавання до 100 000
-
Знаходимо потрібну суму
-
Знаходимо невідомі числа
-
Властивості додавання
-
Додавання трьох чисел
-
Додавання з підвищенням розряду
-
Знайди числа за сумою
-
Знаходимо різницю
-
Задачі на віднімання до 100 000
-
Віднімання одно-, дво- і трицифрових чисел
-
Приблизне значення різниці
-
Віднімання з підвищенням розрядів
-
Оцінка результатів
-
Складаємо приклад
-
Заповнюємо таблицю за буквеним правилом
-
Математичний маджонг
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число
-
Множення у стовпчик до 1 000
-
Властивості множення
-
Який приблизно результат?
-
Найближчий результат
-
Застосовуємо множення
-
Множення двозначних чисел
-
Множення круглих чисел
-
Множення трьох чисел
-
Доповнюємо таблицю
-
Множення за числовим променем
-
Яка кількість цифр у добудку
-
Перевірка множення
-
Ділення до 10
-
Швидке ділення
-
Математичний маджонг
Учень/учениця: володіє навичками письмового додавання й віднімання багатоцифрових чисел
-
Додавання до 100 000
-
Віднімання до 100 000
-
Знаходимо різницю
-
Приблизне значення різниці
-
Будуємо приклад
Учень/учениця: перевіряє правильність виконання арифметичних дій
-
Додавання до 100 000
-
Додавання трьох чисел
-
Знайди числа за сумою
-
Приблизне значення
-
Будуємо приклад
-
Знайдемо результат
-
Складаємо приклад
-
Математичний маджонг
-
Складаємо приклади
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на одноцифрове
-
Вписуємо цифри у множення
-
Множення з підвищенням розряду
-
Властивості множення
-
Який приблизно результат?
-
Найближчий результат
-
Застосовуємо множення
-
Множення за числовим променем
-
Складаємо приклад
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове
-
Ділення до 10
-
Задачі на ділення чисел до 10 000
-
Доповнюємо таблицю
-
Порівняння результатів ділення
-
Застосування ділення
-
Швидке ділення
-
На які числа можна поділити?
-
Ділення з підвищенням розряду
-
Складаємо приклад
-
Множення з підвищенням розряду
-
Який приблизно результат?
-
Найближчий результат
-
Застосовуємо множення
-
Множення методом "Прямокутник"
-
Множення двозначних чисел
-
Доповнюємо таблицю
-
Яка кількість цифр у добудку
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на двоцифрове
-
Застосовуємо множення
-
Множення двозначних чисел
-
Множення трьох чисел
-
Доповнюємо таблицю
-
Яка кількість цифр у добудку
-
Ділення до 10
-
Дії з круглими числами
-
Заповнюємо таблицю
-
Заповнюємо таблицю за буквеним правилом
-
Знаходимо правило за таблицею
Учень/учениця: володіє обчислювальними навичками письмового множення та ділення багатоцифрового числа на двоцифрове
-
Ділення до 10
-
Ділення
-
Задачі на ділення чисел до 10 000
-
Складаємо приклад
-
Порівняння результатів ділення
-
Застосування ділення
-
Задачі на ділення двоцифрових чисел
Учень/учениця: розуміє спосіб одержання дробу
-
Розкладання дробів
-
Дії з дробами за числовим променем
-
Додавання і відмання дробів з однаковим знаменником
-
Задачі на дії з дробами
-
Чого не вистачає?
-
Дії з більше ніж 3 дробами зі знаменником 10/100
-
Дії з більше ніж 3 дробами
-
Задачі на дії з більш ніж 3 дроби
-
Доповнення виразу
-
Додавання десяткових дробів
-
Віднімання десяткових дробів
-
Задачі з десятковими дробами
-
Складаємо приклади
-
Додавання трьох і більше дробів
-
Доповнюємо приклад
-
Приблизне значення
-
Скільки знаків?
-
Множення числа на десятковий дріб
-
Ділення з десятковими дробами
-
Ділення з підвищенням розрядів
-
Частка з десятковим дробом
-
Ділимо і округляємо
-
Білет на екзамені
-
Яка ймовірність?
Учень/учениця: розуміє поняття «чисельник дробу» і «знаменник дробу»
-
Розкладання дробів
-
Додавання і відмання дробів з однаковим знаменником
-
Сума/різниця змішаних дробів
-
Доповнення виразу
-
Додавання десяткових дробів
-
Додавання трьох і більше дробів
-
Яка ймовірність?
Учень/учениця: розрізняє дроби, які дорівнюють 1
-
Дії з більше ніж 3 дробами зі знаменником 10/100
-
Віднімання десяткових дробів
-
Додавання трьох і більше дробів
-
Ділення з десятковими дробами
-
Білет на екзамені
Учень/учениця: застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за величиною його дробу при розв’язуванні практично - зорієнтованих задач
-
Додавання десяткових дробів
-
Задачі з десятковими дробами
-
Доповнюємо приклад
-
Множення числа на десятковий дріб
-
Частка з десятковим дробом
Математичні вирази. Рівності. Нерівності
Числові рівності і нерівності. Математичні вирази.
Учень/учениця: порівнює багатоцифрові числа
-
Числовий промінь (порівняння)
-
Порівняння чисел
-
Порівняння множення
-
Обираємо рівні за значенням вирази
-
Порівняння прикладів
Учень/учениця: порівнює дроби з однаковими знаменниками
-
Складаємо приклади
-
Додавання трьох і більше дробів
-
Доповнюємо приклад
-
Порівнюємо приклади з десятковими дробами
-
Приблизне значення
-
Ділення з десятковими дробами
-
Ділення з підвищенням розрядів
-
Ділимо і округляємо
-
Білет на екзамені
-
Яка ймовірність?
Учень/учениця: знаходить деякі розв’язки нерівності способом добору
Учень/учениця: розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один з компонентів або права частини представлена числовим виразом, перевіряє його розв’язок і записує відповідь
-
Обираємо рівні за значенням вирази
-
Записуємо вираз з невідомим
-
Знаходимо зайве рівняння
-
Яким може бути значення?
-
Рівняння для задачі
-
Розв'язок рівнянь
-
Пропущена дія
-
Ігровий парк
Величини
Довжина. Маса. Місткість. Вартість. Час. Дії з величинами.
-
Порівняння грошових сум
-
Округлюємо грошову суму
-
Дії з грошовими сумами
-
Задачі з грошима
-
Знаходимо решту
-
Гра "Покупець"
-
Чи зможе купити?
-
Яка ціна товару?
-
Підбираємо одиниці вимірювання
-
Порівняння одиниць вимірювання
-
Вимірюємо до міліметрів
-
Перетворення з залишком
-
Відтворюємо відрізок потрібної довжини
-
Дії з одиницями вимірювання
