Учень/учениця: знає назви перших двох класів та розрядів, які входять до них
Назви чисел та правила лічби. Встановлення кількості предметів за допомогою лічби. Порівняння чисел.
Учень/учениця: знає назви перших двох класів та розрядів, які входять до них
Учень/учениця: розуміє тисячу як одиницю лічби
Учень/учениця: визначає склад числа за розрядами і за класами
Учень/учениця: визначає склад числа за розрядами і за класами
Учень/учениця: читає і записує багатоцифрові числа цифрами
Учень/учениця: визначає загальну кількість одиниць певного розряду та класу в числі
Учень/учениця: розуміє швидкість рухомого тіла як шлях, пройдений ним за одиницю часу; знає, якими одиницями вимірюється швидкість та скорочене позначення швидкості (та ін.);
Учень/учениця: розв’язує сюжетні задачі вивчених видів
Розпізнання форм оточуючих предметів. Аналіз, порівняння, зображення та створення форм.
Учень/учениця: знає означення прямокутника, квадрата; використовує властивість протилежних сторін прямокутника при розв’язуванні практичних задач; зображує геометричні фігури на аркуші в клітинку, позначає їх літерами латинського алфавіту; будує прямокутник, квадрат.
Учень/учениця: впізнає в оточуючих предметах відомі геометричні фігури
Учень/учениця: розрізняє прямі й непрямі кути, класифікує кути на прямі й непрямі (гострі, тупі)
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється площа та їхнє скорочене позначення (мм2 , см2 , дм2 , м2 , км2, а, га).
Учень/учениця: знає формули для знаходження площі прямокутника, квадрата та застосовує їх при розв‘язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: знаходить довжину однієї сторони прямокутника за відомими площею та іншою стороною
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового додавання і віднімання
Лічба. Натуральні числа 1–10. Цифра «0». Арифметичні дії додавання й віднімання чисел у межах 10. Табличне додавання й віднімання в межах 10. Відношення різницевого порівняння. Нумерація чисел у концентрі 100. Усна та письмова нумерація у межах 100. Додавання й віднімання чисел на основі нумерації у межах 100. Додавання й віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд. Знаходження невідомого компонента арифметичних дій.
Учень/учениця: застосовує алгоритм ділення з остачею; перевіряє правильність виконання ділення з остачею.
Учень/учениця: передбачає кількість цифр у добутку, частці до початку виконання обчислень.
Учень/учениця: коментує свої дії під час виконання обчислень.
Учень/учениця: перевіряє правильність виконання множення і ділення
Учень/учениця: застосовує правила множення і ділення чисел на розрядні одиниці
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення і ділення на кругле число
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення на двоцифрове число
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового ділення трицифрового числа на двоцифрове
Учень/учениця: застосовує знання нумерації багатоцифрових чисел для виконання арифметичних дій додавання і віднімання числа 1 та додавання і віднімання на основі розрядного складу числа
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число
Учень/учениця: володіє навичками письмового додавання й віднімання багатоцифрових чисел
Учень/учениця: перевіряє правильність виконання арифметичних дій
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на одноцифрове
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на двоцифрове
Учень/учениця: володіє обчислювальними навичками письмового множення та ділення багатоцифрового числа на двоцифрове
Учень/учениця: розуміє спосіб одержання дробу
Учень/учениця: розуміє поняття «чисельник дробу» і «знаменник дробу»
Учень/учениця: розрізняє дроби, які дорівнюють 1
Учень/учениця: застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за величиною його дробу при розв’язуванні практично - зорієнтованих задач
Числові рівності і нерівності. Математичні вирази.
Учень/учениця: порівнює багатоцифрові числа
Учень/учениця: порівнює дроби з однаковими знаменниками
Учень/учениця: знаходить деякі розв’язки нерівності способом добору
Учень/учениця: розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один з компонентів або права частини представлена числовим виразом, перевіряє його розв’язок і записує відповідь
Довжина. Маса. Місткість. Вартість. Час. Дії з величинами.