Гроші є досить корисним та зручним тренажером для відточення математичних навичок. Зокрема з грошовими сумами можна виконувати різні дії: віднімання й додавання, які, зокрема, є найпопулярнішими, адже саме їх здебільшого і треба виконати під час купівлі предметів, складаючи загальну вартість всіх товарів, які людина купує у магазині. Відняти від загальної суми вартість якогось предмету теж буває необхідно досить часто. Отже, це завдання присвячене виконанню математичних дій з цінами на предмети. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься дві суми грошей, між якими є відповідний математичний знак: «плюс» для додавання та «мінус» для віднімання. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб знайти результат цієї дії, вписавши його у порожні клітинки під цими грошовими сумами. Оскільки у одній гривні сто копійок, це завдання можна сприймати просто як додавання та віднімання три- та чотирицифрових чисел, де копійки розглядаються як цифри у розряді одиниць та десятків, а гривні – у розряді сотень та тисяч. Коли учень вписує у порожні клітинки результат своїх обчислень, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії вже з іншими сумами грошей. Ця вправа не лише тренує, власне, математичні здібності, а й вказує дитині, як ці навички використати у житті. Чим краще учень засвоїть принципи рахування грошей, тим ефективніше він буде з ними працювати.