Виконуючи математичні дії з одиницями вимірювання, важливо памʼятати, як вони взаємодіють між собою. У ході виконання цього завдання учень буде віднімати та додавати різні величини, подумки переводячи їх, якщо потрібно, до спільного визначення. На екрані перед учнем зображено математичний приклад, що містить або дію додавання, або дію віднімання. До чисел, які стоять на своїх місцях у прикладі, додаються назви одиниць вимірювання. Дитина, до того як приступати до обчислень, має уважно вивчити ці назви. Наприклад, якщо від «30 дециметрів» треба відняти «18 сантиметрів», то це не те саме, що від двадцяти віднімати вісімнадцять. Учень має спершу перевести більшу одиницю на меншу, аби вони могли взаємодіяти. Для цього прикладу це означає, що «20 дециметрів» треба перевести у «200 сантиметрів» і вже від цього числа треба віднімати «18», щоб в результаті вийшов результат «182 сантиметри». Важливо, щоб дитина також мала на увазі і те, в яких одиницях вимірюється результат. Якщо потрібно, треба перевести відповідь двічі – спочатку до меншої одиниці вимірювання, щоб можна було виконати всі обчислення, а потім – знову до більшої, аби дотримуватись вимог. Коли дитина зробить всі потрібні обчислення та впише у порожню клітинку після знаку рівності число-відповідь, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії з новим прикладом та іншими одиницями, памʼятаючи, наприклад, що в кілометрі є тисяча метрів, а в сантиметрі – десять міліметрів.