Ця вправа завершує цикл завдань, які присвячені вивченню нерівностей та опрацюванню різних випадків використання цього формату подачі математичної інформації. Цього разу дитина працюватиме з нерівностями при діленні. На екрані перед дитиною міститься пара прикладів, в обох – ділення, причому досить складне. Замість того, щоб подавати ділення у стовпчик, всі вирази мають горизонтальну перспективу, і тим не менш використовуються досить великі числа, наприклад, і ділене, і дільник є двоцифровими. Виконати дію ділення з ними досить важко, особливо, якщо жодне з цих чисел не є круглим. Проте завдання полегшується тим, що знаходити частку для них не потрібно. Натомість учень має просто оцінити, частка якого прикладу буде більшою, а якого – меншою, і поставити відповідний знак у порожню клітинку між цими виразами. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії з іншим прикладом такого роду. Таким чином, ця вправа відіграє подвійне значення у розвитку математичних здібностей дитини. По-перше, саме завдяки ній учень остаточно закріплює вміння працювати зі знаками «більше» та «менше». А по-друге, виконуючи цю вправу та рухаючись між її етапами, дитина навчається досить добре оцінювати результат дії ділення. Саме приблизна оцінка частки, а не її точне визначення потрібні, а відтак робота з числами стає настільки ненапруженою і простою, що перетворюється на майже інстинктивний процес. А це в свою чергу знадобиться дитині у майбутньому, в тому числі і при вирішенні складних рівнянь, де, можливо, будуть знаки «більше» та «менше».