Виконуючи різноманітні математичні приклади, дитина вже звикла до того, що знак рівності – просто символ, що відділяє ту частину виразу, де треба виконувати певні дії від тої, куди треба вписати результат цих дій. Проте насправді цей символ має сприйматись буквально, як і символи, які означають нерівності. Вирази, котрі містять саме знаки «більше» або «менше» відрізняються від прикладів зі знаком «дорівнює» меншою конкретизацією результатів певної дії. У ході виконання цього завдання дитина переконається в цьому на прикладі виразів з дією додавання. На екрані перед учнем міститься нерівність з дією додавання – нова для кожного наступного етапу завдання. Вона має формат рівняння: один з доданків замінено буквою, тоді як результат нерівності вже є відомим. Важливо, щоб учень усвідомив: якщо додавання двох чисел не має дорівнювати певному конкретному числу, а має бути лише більше або менше від нього, то на місце буквеного знаку можна помістити не один варіант числа, а відразу кілька. Щоб переконатись у цьому, учень може підставити замість літери всі варіанти відповіді по черзі, після чого обчислити – чи дійсно нерівність є правильною. Учень переконається у тому, що деякі варіанти не підходять, але водночас підходящими є відразу два-три числа. Вибравши саме їх, учень проходить на наступний етап вправи, де треба буде виконати аналогічне завдання. Такий новий формат подання математичної інформації є дещо новим і незвичним для дитини, але й більш цікавим, адже варіативність у пошуках відповіді завжди викликає інтерес з боку учня.