Завдяки виконанню попереднього завдання дитина вже знає, як саме відбувається множення дробу на ціле число, а тепер, виконуючи цю вправу, учень закріпить ці знання на практиці, доповнюючи вирази, що містять цю дію та описані компоненти. На екрані перед учнем міститься приклад з дією множення цілого числа на дріб – новий для кожного наступного етапу завдання. Відповідь на приклад вже відома – після знаку рівності знаходиться дріб, який є добутком. Невідомим є один з компонентів самого прикладу, тобто один з множників. Дитина має зрозуміти, яким є цей невідомий множник класичним шляхом – розідливши добуток на відомий множник. При цьому важливо памʼятати, що, коли ціле число множиться на дріб, то воно працює тільки з чисельником, а знаменник залишається таким самим. Відтак якщо невідомим множником є самі дріб, то знаменник має бути таким, як і в добутку, а от математичні операції треба виконати між чисельником та цілим числом. Коли учень це зробить і введе у порожні клітинки числа, які вважає правильними, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії з новим прикладом. Ця вправа не стільки тренує вміння множити або ділити, скільки допомагає учню саме зрозуміти саму суть множення цілого числа на дріб. А це важливо для того, щоб в майбутньому краще опрацьовувати інші теми. Невідомим може бути і ціле число. Тоді чисельник добутку треба розділити на чисельник іншого множника, при тому, що знаменники залишаються такими ж.