Дріб – це частина цілого. Попри те, що сам вигляд дробу трапляється у житті досить рідко, знайти частину цілого необхідно навпаки – у багатьох суто життєвих ситуаціях. Відтак вивчення дробів є актуальним і важливим для використання в житті, у чому переконається дитина у ході виконання даного завдання. На екрані перед учнем на кожному етапі знаходиться опис певної життєвої ситуації. Дроби в описі не фігурують, як це зазвичай і буває, проте саме вони потрібні задля вирішення задачки і пошуку відповіді на питання до ситуації. Наприклад, дівчинці на День народження подарували десяток подарунків, і пʼять з них – ляльки. Необхідно визначити, яка частина подарунків складається з ляльок. Учень сприймає подарунки на День народження як умовну одиницю. Тоді загальна кількість їх буде знаменником, адже їх всього десяток. Частина ляльок – це те, яка частина подарунків має бути виділена з-поміж інших, а значить число «пʼять» є чисельником. Знаючи, як скорочувати дроби, дитина ділить і чисельник, і знаменник на «2». Виходить, що ляльки становлять половину всіх подарунків, які зробити дівчинці на її День народження. Для того, щоб пройти від одного етапу вправи на інший, учень має правильно розподілити числа, які трапляються в описі ситуації: одне на місце чисельника, а інше – на місце знаменник у дріб, який каркас якого знаходиться під текстом. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні операції, але ситуація буде зовсім нова. Кожна супроводжується своїми ілюстраціями, які мають посилювати цікавість дитини до руху між етапами.