Деякі дроби є еквівалентними, тобто тотожними, попри те, що як у чисельнику, так і в знаменнику, містяться різні числа. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з ними. У цьому учню допоможуть не лише числові компоненти та правила знаходження еквівалентних дробів, а й ілюстрації, які супроводжують завдання. На екрані перед учнем міститься кілька дробів, всі вони різні за числами, що вказані у чисельнику та знаменнику. Над кожним дробом є ілюстрація – коло, яке розділене на сегменти. Кількість цих сегментів співпадає з числом, яке вказане у знаменнику, а ті з них, які позначені іншим кольором, представляють собою чисельник. Дитина, вивчаючи ці кола-ілюстрації, помічає, що попри наявність різної кількості сегментів та різного числа виділених іншим кольором, серед них є ті, які виглядають однаково. Наприклад, коло, поділене на дві частини, з яких одна помаранчева, виглядає так само, як і коло, яке поділене на вісім частин, з яких виділеними іншим кольором є чотири. Відтак, не дивлячись на різні числа у чисельнику та в знаменнику, пропорції у колах по сегментам однакові: як в першому, так і в другому випадку іншим кольором позначені половини кіл. Тож очевидно, що дроби, ілюстраціями до яких є ці кола, є еквівалентними. Учень має виділити їх, аби пройти на наступний етап. Хоча саме малюнки є головним орієнтиром, дитина має поступово розуміти, як повʼязані числа у дробах-еквівалентах.