Для кращого розуміння еквівалентних дробів доцільно використовувати різні способи їхнього зображення. Якщо у попередній вправі дитина працювала з круговими діаграмами, то цього разу учень зіштовхнеться з числовою прямою. На екрані перед учнем міститься вже знайомий учню відрізок цієї прямої від нуля і до одиниці. Цей шлях розділено на позначки. Його позначки підписано дробами: кількість «кроків» від нуля і до одиниці. Є знаменником, спільним для всіх дробів на прямій, а число-чисельник показує місце цього дробу. У завданні, формулювання якого знаходиться над зображенням прямої, вказано дріб, еквівалент якого і треба знайти. Учень уважно читає завдання та розуміє, чим є дріб у ньому. Серед дробів на прямій дитина має знайти еквівалент, орієнтуючись за положенням дробу між іншими щаблями. Наприклад, якщо між нулем та одиницею три щаблі (тобто цей проміжок прямої поділено на чотири рівні частини), дріб посередині міститься четвірку у знаменнику та двійку у чисельнику. Оскільки він на середині прямої, він позначає половину шляху – як і дріб, що має одиницю у чисельнику та двійку у знаменнику. Отже, саме вони є еквівалентами. Коли дитина вибирає той дріб з прямої, який і є еквівалентом до того, що міститься у завданні, то проходить на наступний етап. Там знову треба буде використати пряму як орієнтир, але з кожним наступним етапом треба все більше уваги звертати саме на те, що числа у дробах мають однакові пропорції: двійка у числівнику менша від четвірки у знаменнику першого дробу настільки ж, наскільки одиниця в чисельнику другого менша від двійки в знаменнику.