Лічба – це перша дія, що повʼязана з математикою, яку вивчає дитина. Вся ця наука починається саме з лічби – і дуже важливо, аби дитина перед вивченням будь-якої іншої теми навчилась рахувати. Проте коли учень вже володіє всіма математичними діями, тему лічби забувати не варто. Оскільки учень працюватиме з досить великими величинами і виконувати комплексні дії з ними, перед вивченням цих складніших тем треба повторити правила лічби багатоцифрових чисел. На екрані перед учнем міститься числовий ряд. Числа у ньому знаходяться у правильній послідовності, але між ними досить великий «простір», наприклад, вони можуть йти через тисячу бо через десять тисяч. Наприклад, спочатку «1 000», потім «2 000» замість «1 000» і «1 001». Проте замість деяких чисел у цьому ряду просто порожні ділянки. Учень має зрозуміти, який «крок» роблять цифри при розрахунку у цьому завданні. Після цього дитина просто вводить у порожні клітини потрібні числа, відновлюючи таким чином числовий ряд. Отже, дитина, виконуючи цю вправу, рахує тисячами. Правила такі самі, як і при лічбі звичайного типу (значущі цифри йдуть у тій самій послідовності: трійка йде після двійки і перед четвіркою), але важливо, аби дитина записувала правильну кількість нулів. Для учня у цьому завдання немає нічого складного, тож, виконуючи його, дитина просто проходить тренування перед більш складними завданнями. Мета цього тренування – дати дитині практику, завдяки якій учень натренується працювати з великими числами і не буде забувати чи помилятись при записі великих цифр. Крім того, важливо, щоб дитина не просто вписувала правильну кількість нулів після значущих цифр, а й знала значення кожного розрярду, його назву та місце у цифрі.
Учень/учениця: знає назви перших двох класів та розрядів, які входять до них
Учень/учениця: розуміє тисячу як одиницю лічби
Учень/учениця: визначає склад числа за розрядами і за класами