Мішаними числами називаються такі, в яких є як цілий компонент, так і дробовий. Це означає, що і сприймати такі числа слід особливо, і у ході виконання цього завдання дитина зрозуміє, як саме. На екрані перед учнем міститься ілюстрація, на якій зображено мішане число. Ілюстрація виконана в уже знайомому стилі: є кілька кругів, які грають роль умовних одиниць. Вони розділені на сегменти, число сегментів у кожному (але не у всіх) – це знаменник, тоді як кількість сегментів, що має інший колір, є чисельником. Тож дитина аналізує ці кола. Ті, які зафарбовано повністю, представляють дріб, чий знаменник дорівнює чисельнику – тобто такі дроби і є одиницею. Але ті круги, де зафарбовані не всі сегменти, означають звичайний дріб. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб перекласти малюнки на мову чисел. Кожне повністю зафарбоване коло – це одиниця, відтак два таких кола – це число «2», а три таких кола – трійка. Отже, у порожню клітинку, яка означає цілі числа, треба вписати саме таке число. Потім треба звернути увагу на не до кінця зафарбоване коло. Учень рахує кількість сегментів у ньому – це знаменник. потім – числівник, який є кількістю зафарбованих сегментів. Вписавши відповідні числа у порожні клітинки у дробовій частині мішаного числа, дитина перейде на наступний етап. Там будуть нові кола, деякі – зафарбовані повністю, інші – ні. Принцип виконання залишається таким самим, але треба памʼятати, що зафарбоване повністю коло – завжди одиниця, скільки б сегментів у ньому не було.