Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Працюючи з великими числами, дитина має памʼятати, перш за все, що таке сама дія множення. Учень має зберегти розуміння сутності цієї математичної теми і можливість уявити собі її виконання поза рамками цифрового порядку. Ця вправа робить акцент саме на цьому, продовжуючи тренувати дитину у розвитку вміння множити багатоцифрові числа. На екрані перед учнем міститься числова пряма. Вона починається на нулі, але кожен щабель є не одиницею, а певним іншим двозначним числом. Крок, тобто відстань між ними, однаковий. Наприклад, «0», «12», а далі – «24» і «36». Крива лінія скаче від одного числа до іншого, щоб зупинитись на певному щаблі. Дитина має памʼятати, що множення – це процес, при якому певну кількість умовних обʼєктів «беруть» (виконують умовну дію з ними) ту чи іншу кількість разів. Коли учень вивчав основи множення, то говорилось, наприклад, про те, що обом батькам дитина подарувала по три квітки, тож загальна кількість квітів – «6», тобто двійка помножена на трійку. За допомогою числового променя дитина інакше зобразить дію множення. Перший крок – це і є кількість умовних обʼєктів, а кількість цих кроків означає, скільки разів ці обʼєкти «взяли». Тож число, яке позначає перший крок, є першим множником, кількість кроків, які зробить крива – другим. А число, на якому вона зупиниться, є добутком, тобто результатом дії. Підтвердити своє розуміння цієї теми дитина може за допомогою прикладу, який знаходиться під променем. У ньому вже є один з множників та добуток, тож залишається тільки вписати інший множник. Зробивши це, дитина проходить на наступний етап завдання.

Теги

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.23
Множення за числовим променем
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися