Працюючи з великими числами, дитина має памʼятати, перш за все, що таке сама дія множення. Учень має зберегти розуміння сутності цієї математичної теми і можливість уявити собі її виконання поза рамками цифрового порядку. Ця вправа робить акцент саме на цьому, продовжуючи тренувати дитину у розвитку вміння множити багатоцифрові числа. На екрані перед учнем міститься числова пряма. Вона починається на нулі, але кожен щабель є не одиницею, а певним іншим двозначним числом. Крок, тобто відстань між ними, однаковий. Наприклад, «0», «12», а далі – «24» і «36». Крива лінія скаче від одного числа до іншого, щоб зупинитись на певному щаблі. Дитина має памʼятати, що множення – це процес, при якому певну кількість умовних обʼєктів «беруть» (виконують умовну дію з ними) ту чи іншу кількість разів. Коли учень вивчав основи множення, то говорилось, наприклад, про те, що обом батькам дитина подарувала по три квітки, тож загальна кількість квітів – «6», тобто двійка помножена на трійку. За допомогою числового променя дитина інакше зобразить дію множення. Перший крок – це і є кількість умовних обʼєктів, а кількість цих кроків означає, скільки разів ці обʼєкти «взяли». Тож число, яке позначає перший крок, є першим множником, кількість кроків, які зробить крива – другим. А число, на якому вона зупиниться, є добутком, тобто результатом дії. Підтвердити своє розуміння цієї теми дитина може за допомогою прикладу, який знаходиться під променем. У ньому вже є один з множників та добуток, тож залишається тільки вписати інший множник. Зробивши це, дитина проходить на наступний етап завдання.
Учень/учениця: перевіряє правильність виконання множення і ділення
Учень/учениця: застосовує правила множення і ділення чисел на розрядні одиниці
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на одноцифрове
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.