Дріб – це частина цілого, і числа, які формують дріб вказують на те, на скільки частин це ціле було розділено (знаменник) та скільки цих частин взяли «чисельник». Відтак звичайний дріб означає число, яке менше одиниці, але більше нуля. Проте є також і дроби неправильні – ті, які означають більше, від одиниці, число. Це виражається у тому, що чисельник є більшим, ніж знаменники. Якщо такий дріб виразити графічно, то це означатиме, що взяли більше частин, ніж було у початковій умовній одиниці. Наприклад, якщо її поділили на «5», і саме пʼятірка є знаменником, а у чисельнику – сімка, то це означає, що не тільки «використали» всі пʼять частин, на які поділили початкову одиницю, а взяли звідкись ще дві. У ході виконання цього завдання дитина шукатиме неправильні дроби. На екрані перед учнем міститься ряд дробів – новий для кожного наступного етапу. Завдання дуже просте – учень має просто виділити всі дроби, чий знаменник менший від чисельника. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап завдання, який треба виконати аналогічним чином. На кожному етапі неправильних дробів є кілька і розміщуються вони у хаотичному порядку, тож учню доведеться докласти певних зусиль та проявити зосередженість, аби вибрати саме потрібні. Кожен дріб треба сприймати окремо від інших, адже всі вони різні. Ця вправа не тільки знайомить учня із самим поняттям про неправильні дроби, а й тренує увагу, концентрацію, вміння порівнювати та сприймати дроби без додаткових візуальних елементів, адже ані кіл із сегментами, ані числових прямих тут не буде.