Робота з нерівностями допомагає дитині краще орієнтуватись у числах і невідомих, а це важливо для майбутнього вивчення складних рівнянь. Крім того, вправи цього типу вимагають від дитини аналітичних здібностей та логічного мислення, яке тренується через виконання завдань. На екрані перед учнем міститься нерівність, що розташована в центрі екрану, на робочій зоні. На кожному наступному етапі нерівність буде інша. Нерівність містить буквений символ, а від числа його відокремлює знак «більше» або «менше». Учень має визначити, чи є ця нерівність правильною. Для цього використовується положення, прийняте у завданні. У формулюванні завдання, яке знаходиться зверху, вказано те, яким є невідомий компонент. Дитина аналізує цю інформацію і ставить на місце літери те число, яке вказане у завданні. Після цього залишається лише перевірити, чи дійсно «45» менше «68». Учень натискає на відповідний варіант відповіді, після чого проходить на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії з іншою нерівністю. Ця вправа може здатись вкрай простою. Дійсно, невідомий компонент прямо у завданні розшифровується, а після знаку «більше» чи «менше» знаходиться не складний вираз, який вимагає додаткових обчислень, а поодиноке число. Проте ця вправа правильно розставляє акценти, адже тренує не стільки навички обчислення, скільки вміння дитини ставити на місце буквеного символу число. Робити це подумки дуже важливо, адже в майбутньому учень стикатиметься із рівняннями, де невідомих може бути кілька, і для того, щоб остаточно розвʼязати рівняння, треба буде виконувати певні дії, памʼятаючи про число, що ховається за однією з літер.